som titlen siger. "Brug Google kun" er indstillet til ingen
som titlen siger. "Brug Google kun" er indstillet til ingen
Jeg vil bemærke, at ingen andre providere er tilgængelige i øjeblikket da jeg gætte den daglige max blev nået. Google er tilgængelig, men det er ikke mærkes som sådanne.
Kør test til google. Du har det:
vBET hentede filer - >-ikke-upload - > værktøj - > googleapiv2test.php
Placere det i du forum rodmappen og Vis mig resultater
Start oversættelse test for Google API v2
Afproevningsresultat: {"fejl": {"fejl": [{"domæne": "usageLimits", "grund": "accessNotConfigured", "message": "Adgang ikke konfigureret"}], "kode": 403, "meddelelse": "Adgang ikke konfigureret"}}
Testfejl:
Forbindelsestid (ms): 502.209960938
Som er mærkeligt fordi jeg ikke har ændret indstillinger i konsollen Google API
Første:
Havde din Google oversættelse API v2 arbejdet før fejlen opstod, eller det fungerede fra beggining?
Hvis det bruges til at arbejde, kan vil vi kontakte Google service Hvis nej, du først Kontroller:
-Hvis fakturering er aktiveret via konsollen API'er
-Hvis du har vBET configurated korrekt
Jeg har også fundet en anden mulig løsning:
Du kan prøve slå den og tændeDet er, at jeg og tænde gjorde kun Oversæt api service
-Google v2 oversætte API arbejdede fint før min sidste opgraderingen til den nyeste version
-Fakturering er aktiveret
-API nøgle og alt matcher i vBET, ingen andre indstillinger end brug google kun blev ændret
-Jeg har prøvet slukke api og tænde igen
Så ok, jeg vil skrive Google i dine vegne, eller vil du det til at gøre det af din egen?
Hvis du kunne gøre det, ville det være fint. Lad mig vide, hvis du har brug for andre oplysninger.
Mail sended venter på svar
Jeg skrev tidligere en meddelelse i en Google-gruppe og det ser ud er fastsat en person fra Google. Problemet er løst!