Jeg realiseret sider ikke er oversat og jeg gå få google api og tilføjede derefter det ikke stadig oversætte. Er der noget, jeg savnede?
Jeg realiseret sider ikke er oversat og jeg gå få google api og tilføjede derefter det ikke stadig oversætte. Er der noget, jeg savnede?
Hi
Det kan forekomme becouse af flere grunde, men først fortælle mig, præcis som du bruger api (google API v1 /google API v2 / Microsoft API) og hvilken version af vBET du bruger i øjeblikket
Jeg får direkte fra dette link Tilmelding til et API Key - Google Loader - Google Code Jeg ved ikke, hvis dens 1 eller 2 også jeg bruge 3.4.1. men min licens for nylig er udløbet. Er dette grunden?
Din udløbet licens er definitivt ikke en rison. Din oversættelse stop arbejder becouse du bruger Google oversættelse API v1, som er ved at blive lukket være 1st December, derfor nye meget stricts grænser er angivet. Kør Denne test (Olny til Google oversættelse Api v1) og her for at bogføre resultaterne.
Men som sagt det er om at være lukket så Overvej at opgradere vBet til nyeste version, som støtter også gratis Microsoft oversættelse API og betalte Google oversættelse Api v2, og vi er hver de arbejder på at tilføje nye API'er (lige nu vi tester et af dets)
det sagde Starting oversættelse test for Google API v1
Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Formodet Terms of Service Misbrug Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Testfejl:
Forbindelsestid (ms): 568.113769531
Det betyder, at du er blokeret af google, kan du skrive til google som er sagt i URL-adresse i've gav du og bruge disse Tip men du skal huske, at Google oversættelse API v1 (gratis) vil blive lukket i 1st December, så ingen oversættelse vil blive gjort ved hjælp af denne særlige api.
Men husk som sagt i tidligere post vBET understøtter også Microsoft oversættelse Api, Google Api v2 og højre nu vi tester Apertium oversættelse Api og implemanting betalt Microsoft Api
Senest redigeret af r.dziadusz; 07-11-11 på 10:21.