Har du nogen spørgsmål om dette problem - Hvis ja jeg vil genåbne denne tråd? Til nye, åbne venligst ny tråd?
Har du nogen spørgsmål om dette problem - Hvis ja jeg vil genåbne denne tråd? Til nye, åbne venligst ny tråd?
Jeg ville gerne kunne nulstillingsbetingelse fjerne indtil en gratis løsning kommer.
Bemærk venligst at dette ikke anbefales. Hvis du ikke vil bruge vBET indtil eventuelle nye frie udbydere vil være tilgængelige anbefales det blot deaktivere vBET. Når du afinstallerer du vil løse hele din allerede cachelagrede oversættelser. Så det er nok til at:
1. Deaktiver vBET i Admin CP
2. Kommentar vBET regler i .htaccess
3. Fortryde ændringer i 2 vbseo filer (hvis integreret)
Hvis du stadig ønsker at fjerne afinstallerer venligst den samme, blot i 1st trin i stedet for Deaktiver. Du kan også fjerne vBET filer fra FTP.
Bemærk venligst, at vi i dette øjeblik tester Apertium - som er gratis oversættelse API. Det er ikke alt for hurtig og kun nogle sprogkombinationer understøttes, men det er gratis. Vi ønsker at medtage det i næste udgave, som vil være i slutningen af denne måned.
Også Bemærk venligst at Microsoft oversættelse API er gratis. Og selv efter marts 2012 er det planlagt at give fri adgang med grænsen på 2 millioner tegn pr. måned.
Så hvis - vi stadig har gratis support til 35 sprog (alle alle) med grænse, men vi kan upraise grænsen ved hjælp af Apertium for nogle af sprogkombinationer. Vi rådgivning at bo med vBET - frie oversættelser er stadig tilgængelige. Husk, at du altid blot kan deaktivere disse sprog, som ikke understøttes af Microsoft, så du ikke behøver at bekymre dig om sprogkombinationer understøttes kun af betalte Google.