Synes theres en større pause her, og ændringerne, der anmodede om pause URL-adresser gemmes i google, alligevel omkring dette
Synes theres en større pause her, og ændringerne, der anmodede om pause URL-adresser gemmes i google, alligevel omkring dette
Hvilken slags pause webadresser, venligst Vis mig en af dem?
Jeg vil forsøge at efterligne dette problem i vores test forum.
Ændret til VBSEO_URI, virker ikke osv
grundlæggende hvis det forsøger at ændre eller tilføje noget til slutningen af URL-adressen standser det arbejdet
bogstaveligt talt jeg kan ikke bruge denne plugin dybest set: P
Dens en awesome idé og -id elsker at gøre det arbejde, men det andet jeg aktivere det hele webstedet går til 500s (intern fejl)
OK har du angivet indstillinger korrekt, også har du uploade fra upload-once mappevbet-oversættelse-indstillinger
dens en mappe under www rod med forum
mappen er under forum rod
Hej.
-Kontroller, at du har foretaget installationen korrekt.
-Også Kontroller, at du har foretaget vbseo integration korrekte.
-Også Kontroller at ændringerne .htaccess var korrekt (hvis du ikke er sikker på, at send os hele .htaccess-fil og vi vil kontrollere det).
-Også Radek send du spørgsmål, som du ikke besvare - du uploade filer fra uplad-når Directory?
Du vil finde hele beskrivelse i readme.html fra vBET pakke.
Første Kontroller at din installation og integration var korrekte.
![]()
Senest redigeret af vBET; 11-10-11 på 01:19.
Im mindre og mindre behagelig med nyheder behov for med denne mod som jeg bruge opfølgning:
1.) Alle Dragon Byte Tech Plugins, alle installeret og alle kører
2.) WikiVault
3.) VBSEO
Jeg kræver også specifikke re-writes fordi jeg bruge Akamai som min CDN
Jeg vil ærligt ikke at ændre alt længere, jeg vil ikke mine cachelagrede links i google ændre, jeg vil ikke have at re skrive alle min mods at gøre dem arbejde her mand.
Kunne vi blot tage ud en restitution og gøres?
Hej.
Du behøver ikke at ændre alt - det er præcist angivet, at du under integration af vbseo har at ændre 2 vbseo filer. Alt andet forbliver uberørt. Fortæl, hvilken del af denne integration du ikke forstår.
Du behøver ikke at ændre din allerede indekserede kæder af Google - Hvorfor tror du, at du skal?
Du behøver ikke at re skrive alle dine mods til vBET arbejde. vbseo er kun plugin du skal integrere Hvis du bruger den. Sitemap generator integration er ikke nødvendig på alle - det fungerer alligevel. Ingen andre plugins kræver filen ændringer og de fleste plugins kræver ikke integreres på alle (kun dem, som bryder vBulletin arkitektur og brug ikke global_complete hook). Og selv for kroge, som bryder vBulletin arkitektur du ikke behøver at integrere Hvis du ikke vil - du kan ignorere dem i vBET indstillinger.
Fortæl, hvad du ikke forstår i integration? -Vi vil hjælpe digHøjre nu læser dine kommentar, jeg har indtryk at du endnu ikke har læst integration instruktioner.
Der er ingen grund til restitution, og vi kan ikke bare tilbagebetale, fordi brugeren hævdede han havde problem, som vi aldrig så. Denne måde hver software pirat kunne købe, fortælle, at han har et spørgsmål, som han vil ikke vise og ikke give mulighed for støtte, påstand om restitution og brug produktet alligevel på nogle andre forum. Det er hvorfor vi ikke kan refundere, især at du sandsynligvis ikke har problemet med vBET blot med din installation/integration. Også selv i tilfælde af fejl, vBET team retter fejl.
![]()