Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 18

Tråd: Forum links = svigt

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Forum links = svigt

Jeg har et par fora, der fungerer som links: for eksempel en af mine fora links til pentaxforums.com / lensreviews /.

Når der oversættes til et fremmedsprog, er det link, omskrevet med sproget i webadressen, dvs pentaxforums.com / sv / lensreviews /, hvilket naturligvis returnerer en fiasko. Er der et fix for dette? Jeg vil hellere undgå at de 301 htaccess ruten.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Indstil i vBET muligheder dit forum mappe og sørg for at du har passende. Htaccess regler (bibliotek nødt til at blive tilføjet som beskrevet i manualen).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg er ikke sikker på hvad du mener. AFAIK alt er konfigureret korrekt per manualen.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Gå til Admin CP -> vBET -> Main og sæt 'Forum bibliotek'

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Det er allerede sat. Jeg tror ikke du forstår mit problem.

Dette kun

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - undskyld for forvirring. Jeg har virkelig ikke forstået spørgsmålet.

Som jeg kan se dit forum sider er oversat godt.

Nu er området uden forum mappe. Som du kan se på dette forum vBET understøtter oversættelse af området uden forum bibliotek - selvfølgelig disse sider er nødt til at blive genereret af vBulletin. Så hvis din områder uden for forum biblioteket også er genereret af vBulletin du er i stand til at oversætte det.

Hvad der er behov for:
    1. Separat. Htaccess fil i mappen hvor er sider til at oversætte (du vil finde passende regler i do-not-upload mappe)
    2. Alle URL'er på sider oversat uden forum mappen skal være absolut (startende med http), ellers kan du have problemer med oversættelse sporing.
    3. Hvis disse sider er i nogle andre undermappe (ikke i det domæne roden), så bliver du nødt til at konfigurere "Keep Forlags i AdminCP-> vBET-> Main

I tilfælde af eventuelle fremtidige spørgsmål - bare spørg

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Ok-tak! Jeg vil prøve dette, men jeg har endnu et spørgsmål.

Er det muligt blot at deaktivere oversættelse for disse områder og har linket korrekt peger på den url? Jeg har en fornemmelse, som den pågældende strækning ikke vil oversætte, da det ikke er et vBulletin plugin (det kun forespørgsler DB separat).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

moman - Jeg har en brugerdefineret addon, der oversatte fint. Tilføjede jeg den til "Hold mapper"

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg vil prøve dette med htaccess fil, men fem bukke siger, at det vil ikke fungere. Den pågældende strækning ikke nødvendigvis oversættelse på alle, da det er meget teknisk, så jeg ønsker blot at komme rundt om fejl i vBET der oversætter eksterne links, som ikke nødvendigvis er en del af VB.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg har anvendt de htaccess regler som angivet i readme.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Mens Siden blev ikke fundet - PentaxForums.com

Derfor, lad os bare tage de mere simple løsning og redde os selv en hovedpine:

Sådan jeg forhindre forum links fra oversætte?

I øjeblikket, Pentax Lens Review og Specification Database - Main Index (Et link) er omskrevet til http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Jeg ønsker, at linket til at forblive uændret.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •