Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 18

Onderwerp: Forum Links = falen

Senior Member

Default Forum Links = falen

Ik heb een paar forums die dienen als links: bijvoorbeeld, een van mijn forums links naar pentaxforums.com / lensreviews /.

Wanneer vertaald naar een vreemde taal, de link is herschreven met de taal in de URL, dwz pentaxforums.com / sv / lensreviews /, wat natuurlijk resulteert in een mislukking. Is er een oplossing voor dit? Ik heb liever voorkomen dat de 301 htaccess route.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gelieve in vBET opties je forum map en zorg ervoor dat u geschikt is. Htaccess regels (directory moeten worden toegevoegd, zoals beschreven in de handleiding).

Senior Member

Ik weet niet zeker wat je bedoelt. AFAIK alles correct is geconfigureerd volgens de handleiding.

Gaan naar Admin CP -> vBET -> Main en stel 'Forum directory'

Senior Member

Dat is al ingesteld. Ik denk niet dat je begrijpt mijn probleem.

Deze alleen is van toepassing op forums die als koppelingen fungeren. Als een forum links naar een map op mijn website die buiten de directory forum, is de /lang/ nog steeds toegevoegd tussen, aldus resulterend in een 404-fout. Uiteraard kan niet dat gedeelte van de site worden vertaald met behulp van vBET.

OK - sorry voor de verwarring. Ik heb niet begrepen de kwestie.

Zoals ik kan zien je forum pagina's zijn goed vertaald.

Nu gebied buiten het forum directory. Zoals je kunt zien op dit forum vBET ondersteunt vertaling van het gebied buiten het forum directory - natuurlijk die pagina's moeten worden gegenereerd door vBulletin. Dus als je gebieden die buiten het forum directory worden ook gegenereerd door vBulletin bent u in staat om het te vertalen.

Wat is er nodig:
    1. Apart. Htaccess bestand in de map waar zijn pagina's te vertalen (je zult passende regels vinden in doe-niet-upload directory)
    2. Alle URL's op de pagina's vertaald buiten forum directory moet absoluut worden (te beginnen met http), anders kun je problemen hebben met vertaling tracking.
    3. Als deze pagina's zijn in sommige andere subdirectory (niet in het domein root) dan zul je moeten configureren 'Directories Keep' in AdminCP-> vBET-> Main

In het geval van eventuele toekomstige vragen - gewoon vragen

Senior Member

Ok, bedankt! Ik zal proberen, maar ik heb nog een vraag.

Is het mogelijk om alleen uit te schakelen vertaling voor die gebieden en de link naar behoren wijzen naar de url? Ik heb een voorgevoel dat de sectie in kwestie niet zal vertalen omdat het niet een vBulletin plugin (alleen vragen het DB apart).

Senior Member

Moman - Ik heb een aangepaste addon die vertaald prima. Ik heb het toegevoegd aan "Keep Directories"

Senior Member

Ik zal proberen dit met de htaccess bestand, maar vijf dollar zegt dat het niet zal werken. De sectie in kwestie hoeft niet vertalen helemaal niet, want het is zeer technisch, dus ik wil gewoon rond de bug in vBET dat externe links die niet noodzakelijk deel uit van vB vertaalt.

Senior Member

Ik paste de htaccess regels zoals vermeld in de readme.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Terwijl Pagina niet gevonden - PentaxForums.com niet een 404, terug de pagina werd niet vertaald (natuurlijk, want er er geen vbet init is), en, bovendien, alle koppelingen op die pagina de 404 geretourneerd als vBSEO CTR is gestopt met werken.

Daarom, laten we gewoon de eenvoudigere oplossing te nemen en op te slaan onszelf een hoofdpijn:

Hoe voorkom ik dat forum links van het vertalen?

Op dit moment, Pentax lens test en specificatie Database - Algemene Index (Een link) is herschreven om http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Ik wil de link naar blijven ongewijzigd.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •