Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Deaktivere men ikke installere

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Deaktivere men ikke afinstallere

Skyldes til problemer med oversættelse udbydere vil jeg deaktivere vbet for en udvidet tidsperiode, men stadig vil indstillingen af genaktivering systemet skal være tilgængelig.

Udover at deaktivere plugin, hvilke ændringer bør jeg gøre vbseo's config og .htaccess for at gøre dette ske?

I øjeblikket, selv med plguin deaktiveret.

Hvis du kunne give mig de præcise kodestykker ville jeg være taknemmelig, som jeg har slettet min oprindelige zip.
    Senest redigeret af moman; 05-10-1121:39.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Deaktiver vBET:
    1. Deaktiver det i Admin CP
    2. Din kommentar regler .htaccess. Hvis du ikke kan huske, som er dem så ind i din pakke i -ikke-upload/værktøjer/omdirigere-regler Directory
    3. Vende tilbage integration ændringer i vbseo filer. Letteste måde - kun upload oprindelige filer. Hvis du ikke har zip - hente det fra udbyderen side. Hårdest måde - bare åbne readme.html i vBET pakke og der du nøjagtigt har beskrevet hvilke ændringer blev foretaget - bare gøre det modsatte måde.

Det er klogt at fjerne ikke - når fjernet du vil loose hele din database cache.

Bemærk venligst at i dag vi vil frigive nye vBET version, som er beredt for oversættelse udbydere grænser. Det betyder, at i tilfælde af hvis én udbyder ikke er tilgængelig det vil skifte til en anden og kontrollere tidligere én gang pr. vores at se er det tilgængelige igen. Også i tilfælde af når du allerede nå dine grænser i alle udbydere det vil bruge prøvedukkens oversætter - cachelagrede oversættelser vises, men for nye vil du blot opleve oprindelige test i stedet for at tømme en gerne indtil nu. Detaljer vil være i meddelelser. Vi vil frigive i ca. 1 time.

Fortæl behøver du mere hjælp her

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Bemærk venligst at i dag vi vil frigive nye vBET version, som er beredt for oversættelse udbydere grænser. Det betyder, at i tilfælde af hvis én udbyder ikke er tilgængelig det vil skifte til en anden og kontrollere tidligere én gang pr. vores at se er det tilgængelige igen. Også i tilfælde af når du allerede nå dine grænser i alle udbydere det vil bruge prøvedukkens oversætter - cachelagrede oversættelser vises, men for nye vil du blot opleve oprindelige test i stedet for at tømme en gerne indtil nu. Detaljer vil være i meddelelser. Vi vil frigive i ca. 1 time.
    Jeg faktisk gennemført disse funktioner tilbage når opdagede jeg microsoft's oversætter. Dog deres grænse er 400.000 chars/timer eller 2.000.000 chars pr. dag (selv med OAuth). Førhen jeg cachelagring over 1 GB oversættelser pr. dag, som vil sidestille til milliarder af tegn, giver eller tager. Dette betyder, oversat at jeg ville altid overstige den udbyderes kvoter under hver time, som jeg fik over 2.000 hourly sidevisninger.

Dette er en reel skam som jeg virkelig gerne vbet, min brugere fundet det nyttigt, og jeg havde en masse sjov udvide og forbedre det (dvs. ReviewPost integration osv.).

Her er funktionen skrev jeg til fetch en OAuth token (som jeg opbevares derefter i LZF, indtil det er udløbet), dette ville være et andet forslag til en fremtidig version som microsoft vil snart kræver det:

PHP Code:
    function request_new_token() {

$obj_connection curl_init();

$arr_query_bits = array (

'client_id' => 'your client id',

'client_secret' => 'your secret',

'scope' => 'http://api.microsofttranslator.com',

'grant_type' => 'client_credentials'

);

$str_query http_build_query($arr_query_bits);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_URL'https://datamarket.accesscontrol.windows.net/v2/OAuth2-13');

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_HEADER0);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_FOLLOWLOCATION1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_RETURNTRANSFER1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTFIELDS$str_query);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTTRUE);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_TIMEOUT1);

$str_response curl_exec($obj_connection);

curl_close($obj_connection);

$matches = array();

preg_match('/\"access_token\":\"([^"]+)\"/'$str_response$matches);

$token $matches[1];

preg_match('/\"expires_in\":\"([\d]+)\"/'$str_response$matches);

$expires $matches[1];

return array(
    $token$expires);

Et andet interessant spørgsmål i mit tilfælde er, at det med vbet fra, lader til at google er meget mere glad for at kunne indeksere vores websted:

Synes ligesom vores tabet i trafik ikke være der store efter alle - i det mindste det er gode nyheder!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak for dine noter.

Som jeg forstår din kode vil være påkrævet af Microsoft betalt version - er det rigtigt?

Om diagrammer - Bemærk venligst at det ikke sige, hvor mange sider blev indekseret - blot hvor mange sider blev gennemsøgt. Og flere sider blev gennemsøgt, fordi disse leveres hurtigere (se sidste diagram). Så Google ikke reagere på vBET - reagerer det på responstid blot at ikke overbelaste din server. Når serveren svar hurtigere robots gennemsøger hurtigere.
    Jeg kan se din kloak startet op med at reagere hurtigere lang tid før du deaktiveret vBET (i begyndelsen af September) - antal gennemsøges begyndte at øge nøjagtigt derefter. Så som du ser det er relateret til responstid.
    Jeg er her interesserede om blot én ting. Du skrev i går, at du vil deaktivere vBET. VBET var så går stadig aktive på din forum, men på diagrammer du markeret sidste 6 dage som vBET deaktiveret (så vidt jeg forstår hver vinkel på diagrammet er måling fra den ene dag) - så noget det højre ikke her...

Ifølge oplysninger fik fra du Google gennemsøgning (ikke indeksering - det er ikke det samme) meget hurtigere, da vBET var stadig aktive. Kun sidste måling på diagrammer er når vBET blev deaktiveret. Venligst at ikke give vildledende oplysninger. Naturligvis er der forbindelsen mellem responstid og antal gennemsøgte sider, men serveren besvare meget hurtigere, da vBET var stadig på. Måske fordi i stedet for at vente ekstern oversættelse fik din server straks oplysningerne om kvotaimport overskredet (det startede om uge siden). Måske på grund af konfigurationsændringer (gæst cache aktiveret måned siden eller noget lignende).

Og en mere tror - tror du virkelig, at robots trafik har samme værdi som virkelige mennesker trafik? Robotter vil ikke klikke i reklamer, robotter vil ikke oprette konto på din forum og robotter vil ikke skabe værdifuldt indhold på din forum. Jeg tror så personligt at oplysninger at du vil have flere værktøjer til webgennemsøgning trafik er ikke en god nyhed - det er bare nyheder. Du vil løse reelle trafik og virkelige mennesker fra dit community.

At komme tilbage til spørgsmålet - skal du bruge mere hjælp i dette emne?
    Senest redigeret af vBET; 06-10-1111:19.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Problemet er løst, så Nope, har ikke brug for mere hjælp lige nu. Jeg ville holde oversættelserne rundt, men på grund af den store trafik, er det ikke muligt i mit tilfælde. Måske i fremtiden, en fri og stærk API vil blive stillet til rådighed, hvem ved!

Spørgsmålet var, at mange oversatte sider blev hængende. Lægges dette til den krølle opkald syntes at øge den samlede kapacitet (min filosofi er, at hvis det ikke fuldstændig i en anden, er det ikke kommer til at fuldføre):
    curl_setopt ($ obj_connection, CURLOPT_TIMEOUT, 1);

Dette er grunden til det blå område var hurtigere (sammen med en større cache).

Selv om det er helt sikkert åben for fortolkning, grundig søgemaskine indeksering er nøglen til et websteds succes, og hvem ved, måske tilstedeværelsen af oversættelser gjorde ondt på indeksering af mit site kerne (engelsk) indhold?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi håber også, at oversættelser vil være fri igen, vil vi finde flere oversættelse udbydere (gratis eller konkurrencedygtigt) eller i det mindste vil det være billigt Du kan stole på os, at vi ønsker det OK - hvis der ikke opbakning er nødvendig, nu skal vi lukke denne tråd. Vær opmærksom på, at vi allerede støtter udbydere kø, der gør det muligt at bruge én leverandør, så længe du har citerer grænser ant derefter automatisk skifte til en anden (og tjekke hver 10 minutter fungerer foretrukket en sådan er tilgængelig igen). Stadig nogle spørgsmål her (BETA-version) - nu er vi markerer udbyder som utilgængelige, hvis en fejl opstår (det forekommer ikke nødvendigt), men vi allerede skærmen, når udbydere er markeret tilgængelig på vores forum og løse det problem. Håber vi vil mødes igen

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •