Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 af 14

Tråd: Cirkulære kontrol og skift af API'er til at holde strøm af oversættelser

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Behøver det at være en planlagt opgave og én bestemt udbyder slået fra for en time på et tidspunkt?, jeg fremsatte et forslag her cirkulære kontrol og skifte af API'er til at holde strøm af oversættelser hvor måske vi kunne altid starter øverst på vores liste over udbydere og gøre teste opkald (ligesom du forudsat for at teste Google svar og Microsoft response) Hvis testen opkald svar er 200 eller tekst er oversat derefter bruge denne provider, hvis svaret er ikke 200, eller test tekst ikke er oversat (ved hjælp af den samme tekst til hver prøve og REGEX kontrollere den oversatte tekst) derefter flytte til næste udbyder, hvert oversættelse kald kan derefter starte øverst på listen og arbejde ned

Ikke have et tomt resultat ville være godt, fordi når vi har en tom tilbagevenden thats hvordan det fortsat, jeg allerede har haft mange mennesker klager over, at dette er tilfældet i min forum.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det behøver ikke at være måde, det er lige nu. Tak for din note. Stadig - nr. Det har ingen mening. Bemærk venligst at bede om ekstern oversættelse er mere tidskrævende ting i hele vBET (og det er ikke op til os). Der er ingen mening i at mad tusindvis af anmodning, når vi allerede nå grænser. Dette ville increaser responstid, CPU forbrug og hukommelsesforbrug også (flere objekt oprettet).

Vi opdagede at Google oplysninger om sandsynligvis misbrug TOS forsvinder efter et stykke tid. Vi ved ikke, men måske hvis vi vil holde spørger når vi allerede er blokeret, Google kan blokere for mere tid. Måske ikke, men stadig faktiske strategi er meget bedre ydeevne. Ved udgangen har du cirkulære kontrol. Hvis ikke der findes det er markeret som ikke-tilgængelige og anden bruges. Hvis en anden ikke er tilgængelig derefter sker samme ting. Vi ikke kontrollerer blot, er den tilgængelig igen hver anmode hvad har ingen mening (det kan være millioner af forespørgsler, før det bliver tilgængeligt) én gang i timen. Og hvis det bliver tilgængeligt det vil mig markeret så vi vil gå tilbage til foretrukne én - og du har en cirkel her. Også test hver gang vil foretaget dine grænser, nåede hurtigere eller betalte omkostninger højere, hvis du bruger oversættelser (det stadig tæller som oversættelse).
    Vi er også rede til også har andre udbydere. Når vi vil støtte mere end 2 vil sådan strategi være en morder til din server. Forestil dig 5 test opkald til forskellige udbydere og derefter reelle oversættelse for hver oversættelse anmodning. Nej. Tak for din ide Vi værdsætter virkelig brugere idéer, denne gang, vi vil bo med faktiske løsning.

Bemærk, at du kan ændre, hvor ofte din bør tjekke udbydere ledighed. Nu er det en per time, men du kan konfigurere, at der i Admin CP - > planlagte opgaver - > planlagt Jobliste og angive det for eksempel for hvert 10 minut 0 ligesom opgave RSS-plakat Robot gøre det nu.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Lille ændring foretaget - vi vil kontrollere udbyder tilgængelighed ikke én gang pr. time, men hvert 10 minut. Hvis du allerede har opgraderet til vBET 3.5.1 før denne meddelelse venligst blot hente vBET pakke igen og overføre produkt fil igen.

Ændringen blev foretaget, fordi vi blev fundet på vores virkelige forum der ofte provider er ikke tilgængelig for kort tid. Vi vil undersøge det mere til at søge en anden forbedringer.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Store arbejde guys Jeg har opgraderet til dette, men vil hente den seneste programrettelse og bruge det, jeg vil oprette en ny tråd for tilbagemelding på dette.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •