Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 4 FirstFørste 1234 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 40

Tråd: Major oversættelse emner

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Jeg ling den seneste version af din 3.x for vb3.x Vbet 3,5 Slip

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg kunne, men thats en beta, og du oplyse du dont give støtte til det, og som også er noget godt for mig

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Vær-do denne test for alle API du bruger-http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post1728

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg vil, når jeg er færdig med at optimere min database, jeg kun bruger API V1 Da jeg kun har vBET 3.4.1 installeret.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af r.dziadusz View Post
    Vær-do denne test for alle API du bruger-http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post1728
    Ok jeg kørte, at test og fik dette
    Start oversættelse test G API V1
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Testfejl:

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har yderligere spørgsmål, vbenterprisetranslatot.php bruger alle mine CPU-tid, kan du se nedenfor:
    Pid ************ Owner Prioritet CPU% Hukommelse% Kommando
    12.493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (Trace) (Kill) mysql fra 0 til 1,8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-lås -

Jeg har 4 CPU'er, og det er at dræbe min hjemmeside nu, at det ikke kan få oversættelser!, Jeg har slået halvdelen af oversættelser og har stadig problemet!

Kan nogen hjælpe?
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 01-10-1119:29.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har opgraderet til beta for at forsøge at løse mine problemer, men det lader til, at jeg ikke får oversættelser fra Microsoft?

Her er den micorsoft testresultatet:
    Start oversættelse test MS
    Test resultat: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Testfejl:
    Tilslutning tid (ms): 237,756103516
    Jeg har dobbelt chaecked jeg har MS ID korrekt!
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 01-10-1120:56.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2011
    Placering
    http://harleyforum.se

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Hej, jeg er i brug for akut hjælp, finder jeg i dag, at nogle af tråden titler der mangler, men hvis jeg skifter sprog de vises (undertiden), se her http: / / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- excel-regneark-funktioner /] Microsoft Excel-regneark funktioner, du vil se lotsof tråde forretter navne, men ingen tråd titler (godt måske en eller to), nu ændre sprog sige til græsk vil du se tråden titler, skifte til et andet sprog og nogle titler er væk, og nogle stadig?!

Kan nogen hjælpe please?
    Har præcis det samme .. startede par dage siden. (Gratis version 2.4.4)

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Hej, jeg er i brug for akut hjælp, finder jeg i dag, at nogle af tråden titler der mangler, men hvis jeg skifter sprog de vises (undertiden), se her Microsoft Excel regnearksfunktioner vil du se lotsof tråde forretter navne, men ingen tråd titler (godt måske en eller to), nu ændre sprog sige til græsk vil du se tråden titler, skift til et andet sprog, og nogle titler er væk, og nogle stadig?!

Kan nogen hjælpe please?

Du kan tjekke oplysninger om dine aktuelle Google-oversættelse ved hjælp googletest - se her for nærmere oplysninger: http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post1728

Side 2 af 4 FirstFørste 1234 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •