Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 13

Tråd: Problemer med side formatering kun for medlemmer

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default Problemer med side formatering kun for medlemmer

Mit websted er 100% oversat til gæster, men når medlemmer login og gennemse sider kræver noget "ekstra" oversættelse på grund af mere tekst på siderne.

Det er ret normalt, undtagen når du får vist en side som medlem du nødt til at opdatere (F5) på side 2-3 tid, før alt vises korrekt.

Jeg har tilføjet nogle billeder til at forklare.

http://www.computer-juice.com/vbeterror.gif
    Senest redigeret af Snake; 12-09-1119:58.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Problemet synes at være i oversættelsen api, fordi når først oversatte tekst er gemt i cachen, så den kan bruges korrekt, men det "ekstra" oversættelse nødt til at forbinde med Google / Microsoft api.
    Bruger Google eller Microsoft API til oversættelse?
    Hvis Microsoft, skal du sørge for at din Microsoft API-id er korrekt, hvis google bedes du læse dette indlæg: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729
    Desuden kan problemet være i din server, kan du finde ud af, om der er blokeret udgangstilslutning

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Jeg er enig, synes api er stoppet, og det tager 2-3 går for at få fuld oversættelse.

Im benytter Google API, syge Læs FAQ og rapportere tilbage, tak.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Ok så jeg er ikke blokeret af Google, er det bare synes de er at begrænse mængden af querys på én gang.

Hvordan løser jeg dette?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hvis du ikke er blokeret af Google og dit output forbindelsen er ikke blokeret, og der er også noget omdirigering problem. Måske du kunne prøve at bruge Microsoft-API, og så vil du se, om der er nogen improvments.
    Også være opmærksom på, at snart, bliver du nødt til at betale for at bruge Google API.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Ok så jeg er ikke blokeret af Google, er det bare synes de er at begrænse mængden af querys på én gang.

Hvordan løser jeg dette?
    Ligesom Radek skrev du kan bruge Microsoft API. Bemærk, at Google sætter grænser for Oversættelse API V1 at forberede brugerne til lukning i december. Så du kan også skifte til betalt på (jeg ved, du ikke ønsker at fra dine andre indlæg).

Der er også andre løsninger! Vi opdagede for nogen tid siden, at hvis alt for mange anmodninger om oversættelse kommer til at Google alt for ofte, så Google får tiden til sanktioner. Som vi ser nu, er det også service benægtelse straffespark, men ... Vi har specielle parameter for dette! Gå til Admin CP -> vBET -> oversættelsesydelser og indstil Forsinkelse mellem oversættelser. Dette vil tilføje defineret forsinkelse tid mellem anmodninger om oversættelse, så hvis årsagen er for mange forespørgsler i kort tid, så vil det være løst. Vær opmærksom på, at selv med denne forsinkelse sæt du kan få dine oversættelser hurtigere! Ligesom jeg skrev Google kan give tid sanktioner, så venter lidt på serversiden kan gøre hele oversættelsen hurtigere

Også hvis det ud til, at Google begrænsede maksimale længde af en forespørgsel, eller maksimalt segmenter i én forespørgsel, så er det nok at fastsætte lavere værdier for konstanter i klassen vBET_Translator_Google (Se filen / includes / vbenterrpsietranslator_class_translator.php)

Fortæl Har du brug for mere hjælp på dette område, eller om problemet er løst.
    Senest redigeret af vBET; 16-09-1121:27.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Du læser mine andre indlæg skrevet forkert jeg ønsker at bruge betalt.

Så hvordan gør jeg det? Venligst svar på min anden tråd ordentligt!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Undskyld. Jeg lavede fejl (lige tjekket debatten http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post9965 - Det var anden form bruger - brugernavn også starter med S ). Ingen grund til at skrige - jeg vil gå til alle emner, som stadig venter på svar. Du kan give mig præcise URL her, hvis du ønsker Jeg er kontrol én efter én stillinger fra sidste 2-3 dage - min laptop var styrtede ned, og Radek tog sig omkring forum.

Hvis du ønsker at bruge Google Oversæt API V2 - Du skal blot installere nyeste frigivelse af vBET4.x, gå til Admin CP - > vBET - > oversættelse udbydere og vælg indstillinger korrekt. Du vil opdage, at der hele beskrivelsen med relevante links, hvordan du får Google API-nøgle og så videre.

Fortæl Har du brug for mere hjælp til problem, der beskrives i denne tråd

PS. Bare huske på, at dette er 3.x sub-forum. Vi vil give Google Oversæt v2 støtte snart i vBET3.x - det er på test fase nu. Kode ændringer har allerede gjort.
    Senest redigeret af vBET; 16-09-1121:42.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Jeg ved, det er det vb3 forum, im kører vb3 Thats hvorfor jeg indlæg her

Hvornår vil vb3 støtte apiv2?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10086

Jeg var redigere mit sidste indlæg, når du sender dit svar - så tjek venligst at der på linket ovenfor. Sorry for svært - jeg savner, at det er 3.x sub-forum i starten - min fejl: P

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •