Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 4 FirstFørste 1234 SidsteLast
Resultater 21 til 30 af 40

Tråd: Major oversættelse emner

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Tak for svaret, Michael, men hvis du læse yderligere gennem denne tråd du ville se, jeg yderligere problemer med vBET 3.4.1 og derefter opgraderet til Beta, selv med den beta + Google V2 Api, Google V1 Api og Microsoft ID de stadig ikke viser oversættelsen, jeg manuelt har oversat nogle nu, men jeg forventede disse oversættelser, som blev tabt til re vises når betaler for resultaterneJeg har reduceret min støtte til alle sprog ned til ca. halvdelen, kun 7 sprog er blevet kaldt hidtil ifølge Google API V2 statistik og i kun 40 minutter jeg havde brugt 100.000 tegn!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Som ekstra oplysninger, jeg har sat Google API V2 som afsløring, har jeg forsøgt Microsoft som afsløring og Google API V1 men ingen oversatte tråden titler tilbage.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Jeg har yderligere spørgsmål, vbenterprisetranslatot.php bruger alle mine CPU-tid, kan du se nedenfor:
    Pid ************ Owner Prioritet CPU% Hukommelse% Kommando
    12.493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (Trace) (Kill) mysql fra 0 til 1,8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-lås -

Jeg har 4 CPU'er, og det er at dræbe min hjemmeside nu, at det ikke kan få oversættelser!, Jeg har slået halvdelen af oversættelser og har stadig problemet!

Kan nogen hjælpe?

Skal du bruge en tråd per et spørgsmål. For nye spørgsmål, brug anden tråd. Om kort tid - det er ikke vbenterprisetranslator_seo.php der tager hele dine ressourcer - det er hele dit forum, fordi hvert forum går anmodningen om trought vbenterprisetranslator_seo.php som kun sætter få variabler for vbseo.php og indeholder virkelig ønskede ressource. Du sætter hele dit forum trafik til denne fil af din .htaccess fil. Så der er ingen problem med denne fil - dette er din hele forum forbrug. Hvis der er mere beskrivelse på dette område er behov for - skal du åbne en ny tråd til det, eller finde allerede eksisterende. Ét spørgsmål per én tråd

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har opgraderet til beta for at forsøge at løse mine problemer, men det lader til, at jeg ikke får oversættelser fra Microsoft?

Her er den micorsoft testresultatet:

Jeg har dobbelt chaecked jeg har MS ID korrekt!
    Vi vil undersøge det med højeste prioritet og lade dig vide om resultaterne - måske Microsoft ændret API, hvis transaktionen ikke er anerkendt. Nu er det midnat i vort land, så vi starter om morgenen, men Radek får info fra mig for at tjekke det ASAP.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af harleyforum.se View Post
    Har præcis det samme .. startede par dage siden. (Gratis version 2.4.4)
    Se forklaring her: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10379
    Det er ikke vBET - det er Google v1 nye begrænsning - Google v1 forbereder skal lukkes. Hvis du har brug at diskutere det mere åbne venligst din egen tråd i gratis version sektion.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Vi vil undersøge det med højeste prioritet og lade dig vide om resultaterne - måske Microsoft ændret API, hvis transaktionen ikke er anerkendt. Nu er det midnat i vort land, så vi starter om morgenen, men Radek får info fra mig for at tjekke det ASAP.
    Ok, vil vente med at høre fra dig, har jeg køre denne fil mange gange, vil jeg pm dig filen links til både Google og MS på mit websted, og du kan klikke på dem, når du har lyst

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak for svaret, Michael, men hvis du læse yderligere gennem denne tråd du ville se, jeg yderligere problemer med vBET 3.4.1 og derefter opgraderet til Beta, selv med den beta + Google V2 Api, Google V1 Api og Microsoft ID de stadig ikke viser oversættelsen, jeg manuelt har oversat nogle nu, men jeg forventede disse oversættelser, som blev tabt til re vises når betaler for resultaterneJeg har reduceret min støtte til alle sprog ned til ca. halvdelen, kun 7 sprog er blevet kaldt hidtil ifølge Google API V2 statistik og i kun 40 minutter jeg havde brugt 100.000 tegn!

Hvis du ikke bruger Google v1 længere anbefales det at deaktivere cache renere. I stand Microsoft API og Google v2 API er det tilladt at cache-resultater, så længe du har brug for.
    Også kan du overveje for at blokere så mange sider, som du mener ikke er relevante for oversættelse - vBET giver mulighed for at angive, hvilke sider skal ignoreres for oversættelse.
    Og naturligvis bruge stadig gratis Microsoft API. Jeg ved der er et problem nu - det er generelt tip - vi vil arbejde for at rette op på denne.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som ekstra oplysninger, jeg har sat Google API V2 som afsløring, har jeg forsøgt Microsoft som afsløring og Google API V1 men ingen oversatte tråden titler tilbage.
    Bemærk venligst, at afsløring ikke oversættes! Den har kun opdager sprog og wrap besked i BBCode, hvis budskab er i andre sprog. Selve oversættelsen sker, når det er nødvendigt. Så detektion indstillinger vil ikke ændre din side opførsel under generering - detektion bruges kun, når ny meddelelse er på vej.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ok, vil vente med at høre fra dig, har jeg køre denne fil mange gange, vil jeg pm dig filen links til både Google og MS på mit websted, og du kan klikke på dem, når du har lyst
    Kan være nyttigt - takket For os er det virkelig også store ulempe, at Google sætter grænser, men det er ikke op til os.
    Stadig dit problem med Microsoft kan være en bug, eller relateret til nogle ændringer i API (det budskab siger, at operationen er forkert). Så vi er nødt til at tjekke det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hey du skal være i seng nu , Jeg har blokeret alle sider tidligere, at jeg ikke behøvede oversættelse. Lige nu er jeg indstillet til at bruge bare API V2, men har begrænset hver dag til 100.000 tegn på grund af omkostningerne.

Jeg har sat Cache renere til "Dissabled", jeg spekulerer på, om det er deaktiveret som du måske har misset typo "Dissabled "viser i min admincp men måske plugin ser ud til" Disabled "?

Side 3 af 4 FirstFørste 1234 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •