Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Cpu problem og langsommere fora, mindre indkomst

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Cpu problem og langsommere fora, mindre indkomst

Jeg købte dette mod med licens, og forventer at min adsense indtægter vil blive bedre.
    Men for de sidste 10 dage mine websteder er så langsom, at min AdSense-indkomst bliver halv ..
    Hver dag jeg fik 10 Dolar mindre income.So jeg tabte mindst 100 dollars.
    For mindre fora dette mod ville være good.But, hvis du fik en 5 år gammel, store fora, så det spiser din CPU.
    Min server er ikke en dårlig server.It har 4 GB rams.Although det er meget kraftfuld jeg fik dette problem.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Venligst lavet konfiguration optimeringer. Hvis du har masser af indhold, så det skal oversættes, og masser af nye links producerer masser af ny trafik. Også bemærk venligst, at siden er genereret meget hurtigere efter oversættelse er cached. Så første oversættelse vil blive langsommere, fordi Google er nødt til at give os oversatte tekster. vBET er med succes brugt af rigtig store fora.

Jeg vil skrive artikel om vBET konfigurationer, som kan hjælpe dig med at lavet oversættelser billigere (jeg vil tilføje link i et nyt svar her). Også bemærk venligst, at 3.3.0 vil have masser af yderligere optimeringer, som gjorde det endnu mere hurtigere, og at ikke ressourcer dyrt (især for cache og omdirigerer).

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Her har du FAQ om performance. Venligst brak disse instrukser (især om at give mindre oversættelser ved årets begyndelse og blokering robotter til ikke relevant oversatte sider):
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Også kan du se her at tro, at købe vBET var rigtig god beslutning, også selvom du ikke vidste, hvordan du indstiller det i begyndelsen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Vi håber, at vejledningen vil hjælpe og endnu en gang - 3.3.0 vil få mange flere forbedringer af indsatsen med nye cache-system (separate tabeller for hver oversættelse bliver gjort indekser mindre og hurtigere + vi overveje at støtte 2nd level cache) og bedre Omadressering (forsigtigt dræbe kommende side generation, hvis redirect allerede sker - dette vil sikkert din CPU for at gå til nye stillinger i oversatte sider og skiftende oversættelse på tråden sider).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Jeg vil anbefale at du kun aktiverer de 10 største internet-sprog på det mest. Top Ti Internet Sprog - World Internet Statistics

Du måske ønsker at tage et kig på at optimere din server. Jeg fandt vb Optimere det var også en stor hjælp. vB Optimer 1.3.2 - vBulletin.org Forum

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •