Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Auto vende tilbage til engelsk, hvis engelsk er profilen sprog

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Auto vende tilbage til engelsk, hvis engelsk er profilen sprog

Jeg har allerede skjule flag fra engelsk brugere via skabelonen betingede, men nu vil jeg gerne tage dette til det næste niveau, som engelsk-talende brugere i andre lande, som har deres browser sproget indstillet til et fremmed sprog, men lander på oversatte sider af vores hjemmeside, når du søger med Google automatisk vil se den engelske version i stedet for de oversatte versioner.

For at gøre dette jeg har skrevet følgende kode.

Men da jeg ikke, at bekendt med interne arbejdsgange vBET, jeg ved ikke hvor den skal placeres, eller hvordan den skal udfyldes. Kan du hjælpe mig med dette?

PHP Code:
    if ($_GET['language'] != "en" and $vbulletin->userinfo['vbet_def_lang'] == 'en')
    {
    revert language to english

-Hvilket plugin / fil vil dette gå ind i?
    -Hvad ville jeg sætte i stedet for 'tilbage til engelsk'?

Thanks

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I dette øjeblik brugeren skal automatisk omdirigeret til det standardsprog ved at vBET. Tjek det, og hvis det ikke virker, så lad os vide - vi vil flytte denne tråd til fejlrapport. Bemærk venligst, at cookies skal være aktiveret for at dette virker (før login der er ingen info om brugeren, så vi satte livet cookie, og når brugeren kommer fra samme browser han er omdirigeret selv før login), og det vil kun ske i begyndelsen af session (ellers bruger ville ikke være i stand til at skifte sprog manuelt).
    Senest redigeret af vBET; 15-12-0923:51.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

I begyndelsen af sessionen, ja, er sproget ændres.

Men lad os sige jeg er logget ind, og mit standard-sproget er engelsk.

Antag, at min browser sprog er polsk, og da jeg googlede et begreb, min hjemmeside kom op som et resultat. Når du har klikket, var jeg taget til mysite.com / forum / pl / thread.html. For mit eget formål, ønsker jeg, at brugeren automatisk blive omdirigeret til mysite.com / forum / thread.html hvis deres profil sprog er engelsk.

Ellers kan folk uden for USA, der er flydende i engelsk skal træffes for at oversatte versioner af hjemmesiden, og, naturligvis, auto-oversættelse er værre end den engelske version for dem.

Derfor, hvis det er muligt, kunne du venligst give nogle fingerpeg med min ovenstående kode? Jeg vil sætte stor pris på hjælp. Tak på forhånd!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg forstår dit scenarie, men det er meget usædvanligt. Hvis nogen allerede er på din side, hvorfor skulle han Google det? Når nogen er ikke og Google den, så ny session er skabt, så han vil blive omdirigeret.

Grunden til at vi stadig gøre diskussion (hvorfor vi ikke acceptere dette endnu) ikke er fordi, hvis vi foretaget ændringer, som du ønsker, så vil brugeren ikke være i stand til overhovedet at ændre oversættelse - fordi han altid vil have omdirigeret til hans standard sprog, selv hvis han klikke nogle flag. Derfor har vi lavet denne omdirigering kun i begyndelsen - fordi efter at brugeren er fri til at gå hvorhen han vil, og en eventuel oversættelse, han ønsker.

Er det virkelig, hvordan du gerne vil opføre dit forum. Og gør scenarie, som du gav er muligt i virkeligheden. Fordi i 99,99999% af tilfældene vil det virke som du ønsker - hvis nogle bruger vil gå til dig af eksternt link og allerede har konto hos standardsprog sæt, så vil han blive omdirigeret som du ønsker. Og hvis han allerede har åbnet dit forum så:
    - 1. - hvorfor skulle han gå der fra andet sted, hvis han allerede er der?
    - 2. - selv i så ualmindeligt hvis han bare kan klikke på flaget, fordi han kender dit forum, og ved, hvad der foregår.

Kan du overveje dette. Vi ønsker ikke gjort vores anmodning som officielle ændre sig på grund af argumenter ovenfor. Men hvis du virkelig stadig tror, at det er en god ide for dig, vi vil give dig nogle workaround for vBET 3.2.x (i 3.3.0 vi skiftede plads Omadressering og gjorde det også bedre for ydeevne).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Please, give mig med den løsning.

Mens dine point er ganske gyldige, var dette scenario faktisk stødt af en bruger og rapporteret til mig-se her: PentaxForums.com. Jeg er enig i, at det meste af tiden, vil dette ikke være et problem, men jeg kan lide at have min side 100% perfekt!

De ting med den løsning er, at det kun ville gøre det, så engelsk-talende brugere kan ikke manuelt ændre oversættelser. Via skabeloner, jeg har allerede gemt flagene for brugere, der sætter engelsk i deres profil. Så kernen er dette-hvis du vil have oversættelser, enten vælge noget andet end engelsk, eller gennemse forummet som gæst. Derfor vil jeg gerne den løsning.

Mange tak til overvejelse, og jeg er glad for at høre, at du er villig til at hjælpe mig i denne sag. vBET har arbejdet meget godt med min hjemmeside indtil videre, og jeg er glad for at være kunde her!
    Senest redigeret af moman; 16-12-0903:51.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej, jeg fandt, at en eller anden grund denne gamle tråd er stadig ikke lukket. Fortæl det ikke var løst, eller at vi har glemt at tage det, og du stadig har brug for vores hjælp.
    Senest redigeret af vBET; 07-05-1015:30.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg har fundet, at det ikke er nødvendigt at have noget som dette. I stedet lægger jeg denne advarsel i Navbar henstilling til brugeren om at ændre sprog.

Du kan nu lukke denne tråd.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •