Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Kan jeg deaktivere vbet i blog?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Default Kan jeg deaktivere vbet i blog?

Jeg har en særlig konfiguration i min VB4 hvor forummet er på site.com / forum og blog er på blog.site.com og hver brugerprofiler er på [brugernavn]. Site.com og deres blog på [brugernavn]. Websted .com / blog (alt dette gøres ved vBSEO).

Jeg har prøvet på en test server din gratis vBET v2 men de blogs og profiler kan ikke oversættes, så jeg vil gerne slå på disse sider. Er det muligt?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja, du kan deaktivere blogs i fuld version ved at bruge Admin CP -> din -> Oversættelse Muligheder -> Ignorer URL'er - Du kan blot indstille der '/ Blog'.
    Det vil ikke arbejde for brugerprofiler, fordi der ikke er nogen fælles URL del (undtagen .site.com, men dette vil ignorere alt). Lille din kode ændring ville løse problemet (i sted, hvor Ignorer URL kontrolleres, vi kan kontrollere også er det profil side bruger THIS_SCRIPT værdi).

Ignorer URL'er mulighed er ikke tilgængelig i gratis version.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011
    Placering
    http://yuforum.net

Admin CP - > vBET - > indstillinger for oversættelse - > ignorere webadresser

Fortæl mig... Hvordan at ignorere specifikke forum(s) un vBET 4.4.x... eksempel... dette forum...

Jeg har omkring 140 offentlige fora... og jeg vil oversætte kun min halvpension... kun nogle diskussioner fora... om 70 fora...

Jeg må sætte alle denne 70 fora... Ignorere webadresser... eller hvad?

Vil være fint at tilføje ny funktion... Medtag/Udelad fora... forum-id'er adskilt af komma... eller Vælg (CTRL + klik) witch fora at medtage eller udelade...

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I øjeblikket understøtter vBET ignorerer del af URL-adresse. For funktionen anmodninger, Åbn ny tråd i funktion anmodning sektion.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •