også når du ser den gruppe på linket for diskussionen vil være:
http://www.vbenterprisetranslator.co...gtitle% 5D.html
Tak for note - vi vil rette det.
Rettet - vil indgå i 3.3.0
Hvis gruppen besked har langtitle BBCode så oprindelige tekst vil blive vist i URL. Selvfølgelig på side vil det blive oversat. Se her for exmple:
http://www.vbenterprisetranslator.co...s/yahoooh.html
Det er ikke fast
se webadressen lang
det vil være det samme for alle sprog
Oversat af vBulletin Foundation (vBET)
og hvad abot de 2 sidste svar fra mig i denne tråd
det sidste OBE var ved hurtig svar, og jeg skrev på engelsk, og det virker perfekt whithout nogen flag
men se svaret pefore det jeg bruge svaret post og det vil vise den engelske tekst i flag område selvom det er engelsk
nogen forklare
Det er fast, og arbejder lige som det var beskrevet:
"Hvis gruppen besked har langtitle BBCode så oprindelige tekst vil blive vist i URL"
Det skal være på denne måde, da vBSEO ikke understøtter gruppediskussioner i god måde - det betyder, at du kan ændre URL, som du ønsker (så længe præfiks er OK), og der vil ikke være nogen 301-omdirigering. På grund af at vi ikke kan støtte oversættelse der, da det ellers vil påvirke dobbeltarbejde indhold. Det er sikkert i tilfælde af stillingerne - der vBSEO omdirigeringer, hvis webadressen ikke er korrekt.
Ja, og meget enkel - Google hævder, at det er på arabiskPå dette forum har vi indstillet til at acceptere Google afgørelsen, hvis det er på 0,1% sikker på det. Men jeg tror, du allerede ved hvordan det virker ...
Også, der er virkelig tekst på arabisk - under URLVi er ikke det, der gør Google algoritmer - skal du ikke skyde budbringeren
Din 2. meddelelse ikke har forbindelse til arabisk - det er rent engelsk og Google anerkendte det korrekt. I første, du bruger standen - engelsk og arabisk. Det lader til, at for Google det er mere arabisk end engelsk.
Undlad venligst at ændre dette første indlæg - Jeg vil bruge det lige nu at teste indsætte oprindelige tekst ved hjælp af JavaScript - ser det ud til, at der er nogle problem med dette budskab, og jeg ønsker at løse det, før produktionen (vBET 3.3.0 er frigivet i dag i få timer).
EDIT:
OK - testet og korrigeret(JavaScript-spørgsmål)
Senest redigeret af vBET; 17-01-10 på 16:19.