Jeg løber en hjemmeside om BASE jumping. Sporten er en international sport, men før nu, var jeg ikke i stand til at tilbyde andet end engelsk information til alle, der kommer til sitet.

Jeg har også ejer og driver databasen over antallet af trafikdræbte i Base Jumping. Det si ikke kun en side til at respektere og husk mistet venner, dette er også et værdifuldt redskab til at hjælpe andre jumpers med hensyn til visse farer, der kan være alvorlig! Denne viden er nøglen til at redde liv, og har reddet utallige liv. Men jeg føler, at jeg kunne gøre det bedre ved at tillade nogen, ikke bare engelsk talende jumpere til at lære og måske redde deres liv samt

BASE Dødsfald List - BLiNC Magazine:: BASE jumping, faldskærmsudspring, og Paragliding

Dødsfald Statistik - BLiNC Magazine:: BASE jumping, faldskærmsudspring, og Paragliding

Hertil kommer, jeg Dagen frigivet plugin, mit Sitemap indsendelse sprang fra 36.763 i alt URL'er til 1.297.111 totale URL'er og nu vil jeg øge min tælle med 500 til 5.000 nye URL'er per dag. Min trafikken er fordoblet siden jeg frigive denne plugin, og jeg er så glad for at have denne.