Hej,
Dette er et fantastisk produkt, jeg så det installeret på et forum, og var virkelig imponeret. Har du nogen planer om at gøre dette mod til IPB?
Jeg vil være glad for at betale $ 150 - 200 for det.
Tak.
Hej,
Dette er et fantastisk produkt, jeg så det installeret på et forum, og var virkelig imponeret. Har du nogen planer om at gøre dette mod til IPB?
Jeg vil være glad for at betale $ 150 - 200 for det.
Tak.
Vi planlægger at gøre generisk vBET udgave - til rådighed til at oversætte enhver applikation. Først skal vi nødt til at tilføje nogle planlagte funktioner til vBET, før vi åbner et andet produkt linje. Der er ikke nogen planlagte dato for dette.
Glad for at høre dette. Ser frem til IPB udgave
Hvad er det spam?
BTW vBET er der alligevel, jeg kan være til hjælp? Jeg mener, jeg kan søge efter IPB coders for dig.
Tak for hjælp proposition. Vi er under rekruttering og vi vil finde nye holdmedlem Hvis du kender folk der er interesseret - så send dem linket til vores jobtilbud.
OKies Jeg har anmeldt en coder, han er fra PL.
Ok bare for info han IPB coder ikke vB koder.
Tak - hvis han kontakte os, vil vi tale med ham
Alt om dette? Var der nogen kontakter dig?
Tak.
Jeg har ikke lagt mærke til en sådan anvendelse. Måske var det et uheld fjernet med spam, eller det var ikke sende overhovedet. Også jeg er lige kommet tilbage fra ferie, så måske er det allerede venter på mig.