Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 21

Tråd: ¿Hvordan man konfigurere en editor knap for produkt bbcoder?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Default ¿Hvordan man konfigurere en editor knap for produkt bbcoder?

Jeg bor i en tosproget region, der deler spansk og catalansk som sprog.

Spansk er indstillet som standard forum sprog, men mange brugere kan kontekstuelt skifte fra spansk til catalansk afhængig af, hvilken tråd / fora er på besøg.

Mange brugere vil resultatet af en post editor knap, der ville bare indsætte catalan produkt bbcoder i ønskede beskeder.

[Lang = ca] .... [/ Lang]

Jeg har prøvet at aggregere denne knap i hånden, men teksten er kun indsættes i beskeden (bbcoder) og ikke udføres som produkt kommando.

Er der en simpel løsning på dette?

Senest redigeret af forosmb; 16-07-1114:56.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Der er mulighed for enkle løsninger på det problem, du har:
    1. Tænd for automatisk registrering af sprog (vBET muligheder i Admin CP) - brugere vil bare skrive beskeder og vBET vil uigennemsigtige det i lang BBCode automatisk
    2. Tvinger brugerne til at sætte deres standard-sprog (også mulighed i vBET) - når brugeren har sat sit standardsprog andet dette forum sproget så vBET automatisk tilføje til redaktør BBkode mulighed (ikke som knap, men som radio-knap - wrap til sprog eller ej) - kan du se, hvordan det virker selv på vores forum - bare indstille dit standard sprog til andet end engelsk (brug User CP).

Fortæl har du brug for mere hjælp?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Intet svar - anses for løst. Hvis ikke så skriv her

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Tak for svar.

Ingen af disse løsninger tilpasses 100% til mine behov selv.

Jeg ville ikke gerne tvinge mine brugere til at vælge sprog i profilen, da de fleste af dem skifter du skrivesprog blandt tråde eller emner.

Hertil kommer, at Google automatisk sproget detektere ikke passer heller. Det gælder kun for posts tagged som [lang] og med de fleste af brugere uden profil tildelt sprog, denne måde er ikke funktionelt.

Jeg har en anden relevant spørgsmål, som er, at når sproget er valgt i profil, det kan være vendt tilbage til "ikke valgt". Jeg insisterer på mine brugere ikke har et fast sprogbrug eller profil (det er en reel tosproget kontekst), og efter test konfiguration de ser en fast asignation, at de kan vende tilbage. Vi havde brug for et fix til det.

Mit forslag af sprog-tag på knappen editor er mere fleksibel og giver functionlity mere "on demand" til brugere fra mit synspunkt.

Du bør også være opmærksomme på, at tilføje sekundære brugergrupper den måde dit produkt ikke påvirker meget almindeligt brugergruppe albums konfiguration. "0" standard for albummer billedstørrelse betyder ubegrænset størrelse og overides andre posible brugergruppe album preset. Det er en del af vBulletin brugergruppe mekanik, men det ville være bedst at oprette nyt sprog brugergrupper med nogle fast nogen uendelig størrelse album tilladelse.

Tak for din støtte.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Google automatisk registrerer fungerer kun efter indlæg, der ikke mærkes som [lang] (der er ingen grund til at kontrollere, om det allerede er indstillet). Det er implementeret for at indstille [Lang] for brugeren besked automatisk og det virker for alle brugere uanset har de sat deres standard-sprog eller ej. Du misforstået hvordan det virker. Hvis du synes det virker forkert ikke dit forum - du åbne ny tråd til nye spørgsmål.

Vær åbne nye tråde til dit nye spørgsmål - dette vil give os mulighed for at skab dit spørgsmål hver for sig og holde ren udstede historie. Vi er ikke i stand til at håndtere mange spørgsmål i en tråd. Så skal du åbne nye tråde brugergruppe udstede og auto detektere, hvis du mener arbejder galt på dit forum.

Bemærk venligst, at tilføje knappen for sprog BBCode har nogle problemer. Vil du virkelig ønsker at tvinge din bruger hver gang til at klikke på knappen, og vælg et af 53 sprog, at finde det første kursus på så lange liste. Bemærk venligst, at de aktuelle løsning ikke aftensmaden denne udstedelse. Og det sker i formål at undgå sådanne spørgsmål. Også sådanne "on demand"-funktionalitet har intet formål overhovedet. Hvem vil skrive sine budskaber på forskellige sprog? Hver meddelelse i forskellige sprog, og hver gang vælge, hvilket budskab det er? ... Lige hvis nogen ønsker det er bedre at bruge automatisk registrering for dette end force brugeren at vælge det selv.

Du ønsker ikke at tvinge dig til brugeren at indstille standardsprog, men ønsker at tvinge ham til at gøre dette, hver gang han skriver besked? ... Også du behøver ikke at tvinge din bruger til at sætte standard sprog - kan du bruge automatisk sprogregistrering. Den er designet til sådanne tilfælde, og det fungerer OK. Du misforstået hvordan det virker.

Bruger standard sprog er ikke standard vBulletin sprogbrug. Det har ingen indflydelse på noget, men redaktører. Hvorfor du ønsker at frakoble den?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Jeg behøver ikke knapper for 53 sprog, bare for en ikke implicit én.
    Og jeg vil ikke tvinge brugeren til noget. I værste fald kunne jeg mig selv redigere og tilføje tags med et enkelt klik, nu er ubetalelig.

Jeg vil åbne tråd om automatiske oversættelse spørgsmål som det rent faktisk ikke fungerer ok i mit forum.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så hvis du ønsker det bare for ét sprog så bemærk venligst, at vBET automatisk tilføjer noget i den retning. Hvis brugeren har valgt sit standardsprog, og det er andre, at forum standardsprog, så vBET vil tilføje til hver redaktør mulighed, som vil gøre det muligt automatisk at uigennemsigtige brugeren besked i lang BBCode. Det er ikke knap, men alternativknappen - gør det muligt at tænde (den er sat som standard) eller slukke for den. Du kan se hvordan det virker på vores forum ved at indstille dit standard sprog til andet end engelsk.

Når det bliver brugt så redaktør sender yderligere data til serveren. Det er parameter opkaldt vbet_postInLanguage og den værdi er sprogkode som bør indgå i lang BBCode. Så hvis du ønsker at indstille din egen knap så du kan sende via editor form denne data, når knappen er indstillet, eller du kan definere knap med klientsiden logik (Java Script), som vil pakke / udpakke i editoren, når knappen er indstillet / frakoblet. Det synes at være smiske til bare indstille / frakoblet værdi for skjulte vbet_postInLanguage felt (som du kan tilføje med din knap).
    Det vil ikke kræve nogen Java-scripts til alle, hvis din knap vil være checkboks felt (i stedet for skjulte en, der er indstillet af knappen). Dette synes at være den nemmeste måde - vBET da bliver denne parameter sæt vil tage sig om indpakning besked i lang BBCode på server side

Jeg vil gå til din nye tråde til at understøtte dine andre spørgsmål. Har du brug for mere støtte med denne her?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Tak for din støtte. Jeg kan ikke se alternativknappen sprogvalget i min 3.7.3 version, forum.I vil forsøge at aktivere it.We beskæftige sig alligevel en kompleks situation. De fleste tosprogede brugere ville ikke gerne se nogen indlæg oversat blandt både velkendt languages.But vi nødt til at markere en eller anden måde catalansk indlæg for at tilbyde oversættelser til nogle kun spansk højttalere users.In conjuction med automatisk detektion, ville vi fordel for en mulighed for "nul" flag, som ville undgå enhver translltion til user.That måde både catalansk og spansk stillinger ville blive vist i originale versioner, og eneste udlænding og ikke tosprogede læsere ville kræve oversættelse aktivering af forum.I apreciate dit produkt, og jeg tror, er et godt job. Jeg indrømmer vores behov er temmelig ejendommelige, men vi ønsker, at brugerne til at være rigtig godt med sproget konfigurationen af webstedet.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Jeg ser line-feeds er tabt, når du redigerer indlæg i dette forum.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvis du vil have 0 flag så benyt notranslate BBCode Det vil ikke blive oversat på alle - det betyder ikke at alle sprog. Du bør overveje er det, hvad du virkelig ønsker - hvis du støtter også andre sprog (ikke kun de 2) så meget beskeder vil ikke være oversat til alle.

Dette er eksempel på notranslate BBCode brug: This will not be translated at all

Også oversættelse for tosprogede brugere bør ikke være et problem - du har medtaget oprindelige besked.

Hvis du wan for eksempel meddelelser på catalansk ikke oversat til sproget X (men for andre oversatte), så bliver du nødt til at:
    1. har disse meddelelser markeret som catalansk
    2. modificere vBET kode for BBCode håndtering ved at tilføje tilstand, som vil vende tilbage oprindelige tekst til denne oversættelse par.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •