De små flag er ikke vist på min mobil-stil. Dette er den mod:
Letvægts typografi for lille skærm enheder (mobiltelefon, ******, mobile, android) - vBulletin.org Forum
Mobil style link: Windows 7 Temaer - CreativX
De små flag er ikke vist på min mobil-stil. Dette er den mod:
Letvægts typografi for lille skærm enheder (mobiltelefon, ******, mobile, android) - vBulletin.org Forum
Mobil style link: Windows 7 Temaer - CreativX
Er der en måde at rette op på denne behage?
Venligst send mig URL til nøjagtige side jeg kan se det. Der må være noget galt i billeder URL. Jeg har brug for at tjekke det. Sandsynligvis links er relative og din webadresse peger på forkerte mappe, og der er ikke basissættet. Stadig - nødt til at tjekke det for at give dig løsningen![]()
Først skal du gå ind i den mobile stil. Du skal bare følge dette link på din pc:
Windows 7 Temaer - CreativX
Så gå til denne tråd:
Windows 7 temaer: Spaceship T3 ved tono3022
Et par indlæg i denne tråd første side kan du se de manglende flag.
En hurtig ting - du skal ikke bruge denne form for oversættelse præsentation for disse sider.
1. Det skal være så enkel som muligt - ingen billeder, hvis ikke nødvendig (på mobiltelefoner kan du blive opkrævet for hver kilobyte af data)
2. Scripts til at se oprindelige tekst er ikke i orden, fordi de passende vBulletin scripts ikke er inkluderet der (og bør ikke være, fordi hver kilobyte af data er vigtig)
Så i stedet for at kontrollere, hvordan man lavet disse billeder synlige Jeg foreslår at arbejde på, hvordan man vise for disse sider kun oversatte tekst uden yderligere oplysninger. Men først jeg har brug for din beslutning - billeder eller så simpelt som muligt?
Ja, du har ret Michal. Jeg tænkte ikke over det. Hvis det ikke er for svært, ville jeg sætte pris på, hvis vi kunne gå efter så enkel som muligt. Mange tak!
Venligst PM adgang detaljer.
Løsningen er at redigere skabelonen vbenterprisetranslator_inpost_translate til din mobil stil og fjerne alle ikke nødvendige dele. For eksempel forlader netop dette:
Dette er allerede gjort på din server. Hvis du ønsker at ændre det til en anden form, skal du bare ændre skabelonen<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE--> {vb: rå oversat} <!--vBET_ENTA-->![]()
OK, gode ting. Mange tak Michal!