Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 21

Tråd: vBGallery integrationsproblemer.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Inden du forsøger den anden mulighed, får jeg det nu:

Advarsel: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Advarsel: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Advarsel: Include () [function.include]: Kunne ikke åbne 'dirnameVBET_FORUMDIR / index.php' for optagelse (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

OK ... blah ... undskyld .... galt igen. Jeg har nu erstattet dirname (__FILE__) til VBET_FORUMDIR, men nu får jeg dette:

Advarsel: Kræver (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Advarsel: Kræver (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Fatal fejl: Kræver () [function.require]: Failed åbning påkrævet '. / Includes / class_bootstrap.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') i /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

OK, så jeg bliver nødt til at vente en anden dag.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har tænkt mig at tjekke hvad du har der nu.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

OK, tak!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg tjekkede faktisk php mappe ved at udføre getcwd (), og resultatet er: / Home / windows / public_html / gallery
    Jeg forsøgte at bruge chdir (VBET_FORUMDIR); foran controller, men den producerer andre spørgsmål.

Som jeg skrev, du bruger nu ikke understøttes Omadressering måde. Jeg bruger meget tid og finde nogen løsning. Hvis du vil have os til at arbejde mere på denne bedes du købe Integrationsservice. Eller bare bruge .htaccess fil i stedet for valgte interne omadresseringer.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Den måde at integrere dette med vbseo er den bedst mulige måde. Og nu fortælle mig, at du ikke støtter ", at" vejen er en smule urimelig IMHO.
    Denne mod virker 100% korrekt i vBulletin med vbseo. Men fordi der er noget galt med vbet at arbejde med det, du ikke vil støtte det? OK .... tak Michal.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk venligst, at vBET er vBulletin oversætter. Vi garanterer, at vBulletin vil blive oversat. Vi også gøre vores bedste for at støtte andre mods, der genererer det er eget indhold, men bryder vBulletin arkitektur.

Derfor har vi skabt foran controller, som gør det muligt at oversætte sider genereret af mods, der bryder vBulletin arkitektur og til ingen nytte global_complete krog. Og vi udviklet generisk måde at støtte de fleste af sådanne plugins. Alligevel er vi ikke i stand til at garantere, at hver enkelt ikke vide af os, eller endog ikke eksisterende endnu MOD som er skrevet i dårlig måde og pauser vBulletin arkitektur vil arbejde med standard integration procedure - især når du har på din egen forum ikke standard metode (. htaccess), fordi at hænge det til at integrere med vbseo. Så ja - det er hvad jeg skrev dig før, og dette gælder også i dag: i dette øjeblik, vi støtter ikke tilfældet, når MOD pauser vBulletin arkitektur og ikke at bruge global_complete krog, bruge sin egen mappe og i stedet for htaccess bruges vbseo. omdirigering regler.

Som jeg skrev før - jeg personligt arbejdede på det på dit forum, håber det lille problem, men det er ikke. Det er stor sag, så hvis du vil have os til at integrere det for dig - du køber integration service. Du kan også bare slippe af med vbseo intern Omadressering og bruge htaccess -. I sådanne tilfælde, at du allerede har gratis vejledning, hvordan man integrerer.

Og grunden til det er, der ikke understøttes endnu er meget nemt - ingen behov for det før... Bemærk - vi kender hinanden, og du ved, at vi er nyttige, stadig vores gratis support omfatter ikke bruge dage på en server, når det ikke er din fejl, bare hans spørgsmål om konfiguration med mod, der ikke er fuldt kompatible med vBulletin, og derudover er allerede tolket af andre mod... jeg var der, jeg bruger over en time uden selv forsøger at oplade, fordi det var muligheden for, at det er din fejl. Nu ved vi, at det er det ikke. Dette er ikke din spørgsmål - dette er din konfiguration spørgsmål, som på dette tidspunkt ikke allerede er beskrevet integration løsning, MEN du kan stadig nemt at integrere, hvis du kan slippe af dyr, interne omadresseringer og bruge ren .htaccess regler. Hvis du vil have os til at integrere den på din server med interne valgte omdirigering regler - så er du beder om integration service, der koster $30, og du kan købe den her: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Vi støtter helt gratis fra vores forum ved at give råd og svar. Stadig hvis vores kunder ønsker vi at gøre arbejdet - vi også har tilbud til dem - det er integration / installation / opgradering tjeneste

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg forstår. Jeg vil også takke dig for din tid og kræfter brugt på dette. Jeg har nu deaktiveret vbgallery, da det viser sig at være for meget af en bøvl med det nye vb 4.1.5 også.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I dette øjeblik vBET blev ikke testet med vBulletin 4.1.5, fordi det anses for ustabil og understøttes ikke endnu.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •