Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 21

Tema: vBGallery problemes d'integració.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Abans d'intentar la segona opció, em surt això ara:

Advertència: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: No such file or directory en / Home / windows / public_html / galeria / vbenterprisetranslator_front_controller.php en línia 35

Advertència: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: No such file or directory en / Home / windows / public_html / galeria / vbenterprisetranslator_front_controller.php en línia 35

Advertència: Include () [function.include]: "DirnameVBET_FORUMDIR / index.php 'No s'ha pogut obrir per a la inclusió (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib /' php) en / Home / windows / public_html / galeria / vbenterprisetranslator_front_controller.php en línia 35

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

OK ... bla ... ho sento .... malament de nou. M'ha estat substituït dirname (FILE) a VBET_FORUMDIR, però ara em surt això:

Advertència: Require (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: No such file or directory en /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php en línia 30

Advertència: Require (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: No such file or directory en /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php en línia 30

Error greu: Require () [function.require]: No s'ha pogut obrir necessari ". / Includes / class_bootstrap.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib /' php) en /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php en línia 30

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

OK, així que hauré d'esperar un altre dia.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vaig a comprovar el que tenen allà ara.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

OK, gràcies!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vaig revisar directori php real per l'execució de getcwd () i és el resultat: / Home / windows / public_html / galeria
    Vaig tractar d'utilitzar chdir (VBET_FORUMDIR); al controlador frontal, però produeix altres problemes.

Com he escrit que està utilitzant no admet ara forma redireccions. Em pas molt de temps i no troben solució. Si volen que treballem més en això, si us plau comprar integració de serveis. O simplement utilitzar només .htaccess en comptes de vBSEO interna redireccions.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

La manera d'integrar aquest amb Matías és la millor manera possible. I ara em diuen que no suporten "que" és de forma irracional en la meva humil opinió poc.
    Aquest mod funciona al 100% d'encerts en vBulletin amb Matías. Sinó perquè hi ha alguna cosa malament amb VBET per treballar amb ell no va a donar suport? Acceptar .... gràcies Michal.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Tingueu en compte que és el traductor VBET vBulletin. Li garantim que vBulletin seran traduïts. També fem el nostre millor esforç per donar suport a altres mods que estan generant el seu propi contingut, sinó que trenca l'arquitectura vBulletin.

És per això que hem creat controlador frontal, que permet traduir les pàgines generades pels mods que trenca l'arquitectura vBulletin i no utilitzar el ganxo global_complete. I es va desenvolupar de forma genèrica per a donar suport a la majoria d'aquests plugins. Encara no estem en condicions de garantir que no cada un sap per nosaltres, o fins i tot no existent encara mod que està escrit en forma mal i es trenca l'arquitectura vBulletin treballarà amb el procediment estàndard d'integració - especialment quan vostè té en el seu propi fòrum enfocament no estàndard (. htaccess), pel fet que es va penjar per integrar-se amb Matías. Així que sí - això és el que et vaig escriure abans i això és veritat també avui: en aquests moments no donem suport al cas quan es trenca l'arquitectura mod vBulletin i no fer servir el ganxo global_complete, utilitzi el seu propi directori i en lloc de htaccess s'utilitzen Matías. regles de redireccionament.

Com t'he escrit abans - Jo personalment estava treballant-hi en el seu fòrum, amb l'esperança que és petit problema, però no ho és. És el cas gran, així que si vostè vol que l'integren per a vostè - si us plau comprar el servei d'integració. També pot simplement desfer-se de Matías redireccions internes i l'ús de htaccess -. En aquest cas ja ha instruccions sense la forma d'integrar.

I la raó no és compatible encara és molt fàcil - no calia que abans... si us Plau - ens coneixem i que sabem que són útils, encara el nostre suport gratuït no inclouen la despesa dies a algú servidor quan no és vBET error, només el seu problema de configuració amb mod que no és totalment compatible amb vBulletin i, a més, ja és analitzada per altres mod... jo vaig ser-hi vaig passar més hores sense, fins i tot tractant càrrec, ja que va ser la possibilitat que es vBET error. Ara sabem que no ho és. Això no és vBET problema - aquest és el seu problema de configuració que en aquest moment no tenen ja descrit solució d'integració, PERÒ encara es poden integrar fàcilment si vostè desfer-se de vbseo interna redireccions i ús de neteja .htaccess regles. Si vostè vol que nosaltres per integrar-la en el servidor amb interna vbseo redirecció regles - a continuació, vostè està demanant per a la integració de servei que costa $30 i el pots comprar aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Donem suport totalment gratuït del nostre fòrum, donant consells i respostes. No obstant això, si els nostres clients volen que nosaltres fem el treball - també tenim oferta per a ells - és la integració / instal lació / actualització de serveis

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Entenc. Vull també donar-li les gràcies pel seu temps i esforç invertit en això. Ara he desactivat vbgallery ja que està demostrant ser massa d'un molèstia amb la nova vb 4.1.5 també.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

En aquest moment VBET no es va provar amb vBulletin 4.1.5, ja que es considera inestable i encara no està suportat.

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •