Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Sitemap URL er falsk eller ægte?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Default Sitemap URL er falsk eller ægte?

Text automatically translated from: German to: Danish
    Translated text
    Når først vil jeg sige, at jeg tror vbet for et genialt produkt, der hver eneste cent er værd at de omkostninger, den

Sitemaps er den korrekte URL url er sådan her:
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    eller kun URL'er som dette:
    HTML Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    Jeg spørger, fordi for mig er det et vigtigt salgsargument. For URL'er som dette:
    Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    i et sitemap, er noget vrøvl, fordi de bruger en 301-omdirigering til
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    sendes, og sitemaps har den korrekte URL-adresser er ikke de forkerte.

Jeg ønskede også at spørge, om omskrevet i Sitemaps URLs og fora jeg bruger kun forummet URL er ikke trådens URL i sitemap

Mange tak for hjælpen

ps hvorfor sende et bidrag, er, at det er forbudt at poste links til andre websteder, når jeg ikke har gjort det? Jeg har lagt kun på den venstre på denne side

Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej.

I dette øjeblik, når du integrerer vBET med Sitemap Generator du karmen ikke har omsat links i sitemap. vBET oversætter links i dit forum, så Google og andre spiders vil finde og indeksere din oversatte sider.

Bemærk venligst, at vi allerede har planlagt løsning til at understøtte generation af sitemap med allerede oversatte links (se her for detaljer: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8978). Vi har ikke release dato for dette endnu. Først vil vi tilføje andre oversættelse motorer støtte til vBET3.x (nu er det kun i vBET4.x) og efter at vi vil implementere andre funktioner - herunder støtte for oversatte links til Sitemap Generator. Vær opmærksom på, at integration med Sitemap Generator ikke er nødvendigt overhovedet - dette er kun hjælp til Google, der sandsynligvis vil gøre dine sider indekseret hurtigere, stadig dem, vil blive indekseret alligevel takket være Googles robotter.

Hvis du har nogen fremtid spørgsmål, bedes du bare spørge

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Translated text
    wow hurtig reaktion, tak.

Ok det er godt, at det er planen at integrere oversat webadresser for sitemap.

Google forfølger desværre kun et vist antal URL'er, der har en 301-omdirigering, så denne funktion ville være meget nyttigt og vigtigt.
    Jeg har på min forum uden denne funktion ca 26 millioner 301 redirects, at Google vil straffe

Jeg har læst dette her: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

Det er også planen, at FORA url er føjet til sitemap?
    Indtil nu kun tråden URL blive indsat.

Jeg har 1200 forum tråde og 500.000 er derfor kun de fora i mit Sitemap URL så det ville være vigtigt for mig, er det forum, URL i sitemap er.
    Er det muligt?

Sidste spørgsmål.
    Er det muligt misligholdelse fra en hel forum i et sprog til et andet sprog?

Eksempel.
    Jeg har en tysk forum, og at dette altid vil blive vist, og for hver på engelsk, er dette muligt?

Fordi jeg kunne lave kopier af et forum på deres egne domæner på forskellige sprog
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I dette øjeblik sitemap integration procedure, ikke omfatter tilføjelse forum links til oversatte sider. Selvfølgelig er det muligt - bare vi ikke havde spørgsmål om det før, så vi var ligeglad før.

Eventuelle flere spørgsmål

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Translated text
    ok på grund af spørgsmålet; =)

Så jeg har accepteret en tysk Forum (URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    ) Og også gerne den engelske brugeren kan læse dette.
    Så jeg installere VBET og jeg på webadressen
    HTML Code:
    deutsch.de
    den tyske version og
    HTML Code:
    deutsch.de/en
    den engelske version. det er ok, hvis jeg vil have de tyske og engelske brugere deler en platform sammen.
    Men hvis jeg vil have de tyske og engelske brugere har deres eget forum, så ville det være bedre jeg lave en kopi af Forum
    Så har jeg to tyske fora.
    et domæne til de
    HTML Code:
    deutsch.de
    for tysk og en bruger på domænet
    HTML Code:
    englisch.com
    for engelske brugere. Dette giver brugeren mulighed for at læse de gamle engelske tyske bidrag til forummet englisch.com skal naturligvis være engelsk som standard.

Så jeg har haft de to uafhængige bestyrelse den uafhængige hver med deres eget sprog og eget domæne.

Jeg udtrykte min idé at forstå?

Er gavnligt.
    Google indekserer ikke 10 millioner sider fra et domæne.
    Men 10 millioner sider indekseret af Google 50 domæner
    Original text
    Senest redigeret af Alpha; 28-06-1115:33.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I så fald behøver du ikke vBET på alle ... Du skal bare cerate 50 enkelt sprog fora. Så hvad for oversættelser? Husk på, at dette vil være meget dyrt for dig - 50 licenser til vBulletin og måske andre betalte plugins. Også 50 boards vil forbruge langt flere ressourcer (CPU, hukommelse).

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Translated text
    Desværre er det ikke så enkelt.
    Jeg har en tysk forum, som har 1.500 tusind stillinger. Disse opslag er naturligvis også tilgængelige på alle sprog.
    Grundlag som grundlæggende, som det var.
    Jeg ved, at jeg kan være 50 nye fora eneste grund til, at giver nogen mening.
    Hvorfor jeg skulle være 50 nye fora tomhed årsager, men hvis jeg har 1.500 tusind indlæg som indhold?
    Men kun på ét sprog
    Dette indhold svarer til en økonomisk faktor kan multipliceres med en oversættelse til forskellige sprog.
    Kun 100x virker bedre på separate domæner, som bestyrelsen derefter kan oversætte udvikling af en uafhængig positioner.

Den første omkostningsfaktor er sekundær. Den tyske forum har mindre server koster 100-200 **** fortjeneste.
    Hvis en engelsk kopi af opnåelse kun 10% af værdighed, som stadig vil være rentabel. Der er ingen fora på den nye server omkostninger for eksisterende servere ikke travlt har tilstrækkelige reserver. Det ville kun blive pålagt licens omkostninger.
    Også, jeg ønsker ikke at fremstille 50 fora på én gang, men altid den ene efter den anden

Men jeg tror, jeg har fundet en løsning.
    i htaccess
    HTML Code:
    #RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]
    Skulle faktisk virker.

Men tilbage til topic
    OK, jeg vil prøve at finde nogen, mig selv, der kan integrere forummets URL i Sitemap.
    Så vil jeg købe VBET.
    Tak for hjælpen

og tak for denne store program
    Original text

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •