Dalem Rade. Nieważne.
Senest redigeret af jaryx; 07-12-09 på 23:34.
1. I de seneste emner i vbadvanced skrevet på portugisisk på displayet sammen med bbcode Code: hvordan kan du deltage What will mand Gore for at make this is not shown? 2. Du skrev about the portugisiske "Como FAçabout PRA participar " Jeg kroppen of the same gentages. Mens indholdet of all skærme pænt like both oversat and not i titlen i Stedet for "ç"Viste"FAA $". Following min editing and korrigere FAA $ inç Nu emnet is shown korrekt. What skyldes this Fejl? How afhjælper self that?
hvordan kan du deltage
1. Giv mig venligst link til hvor jeg kan se det. 2. Er du i stand til at reproducere - det er hvordan du skriver et nyt indlæg med titlen på denne er også buske? Af den måde, som det vil blive lettere i fremtiden for hvert problem, skriv en separat tråd
annonce. Kender du et link annonce. 2 Du kender beskrivelsen af Venter
Podeślij gennem forum. Dette er den eneste officielle kanal, hvorigennem bistand ydes i vBET. Oplysninger, der sendes via andre kanaler kan simpelthen dø, eller blive modtaget fra en anden computer og være mere tilgængelig for vores medarbejdere. Derfor sorki for ulejligheden, men du skriver det igen her
I dag på forummet er der en ny "Flower": Code: htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html Enhver antydning?
htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Ja - se titlen på en tråd inde i en langtitle - da det ikke tilføjer (kode sprog). Af den måde - skal du åbne nye emner for nye udstedelser Dette vil hjælpe os til bedre at styre
Oprindeligt indsendt af vBET Ja-se titlen på tråden er inde i en tag langtitle-hvordan fungerer denne Tilføj (med koden for sproget). Ved lejligheden af venligst åbne nye tråde til nye problemer Dette vil hjælpe os til bedre at styre Jeg tror faktisk, det ikke var dette mærke. I indholdet af emnet, linken. Spørgsmålet nu: Hvorfor?Brugeren har det sprog er angivet til EN, selv om hans IP-adresse er fra Rusland, om ved registrering af brugeren på forummet, er det automatisk ringet hans sprog, på grundlag af dette i hvilket sprog vist i øjeblikket forummet?Nej, vender tilbage roden problemet med dette emne, som er på startsiden (vbcmps), dette reviderede emne viser mig som: [langtitle = ru] Запись Det er derfor, jeg fortsætter denne tråd
Senest redigeret af vBET; 11-10-11 på 00:42. Årsag: BBCode korrektion
Hvis du ikke har indstillet automatisk sprogregistrering beskeder, systemet har tillid til brugeren. vBET ikke automatisk indstille sproget i løbet rejestacji - brugeren vælger det selv. vBET foreslår automatisk (godmorgen mærker) sprog baseret på browser-indstillinger, og ikke baseret på IP. Med hensyn til BB Advanced vBET er i øjeblikket ingen modulet integrerer med vB Advanced Dynamics langtitle og der vil blive fortolket. vB CMPs er simpelthen endnu ikke er integreret, og derfor er der endnu ikke fortolkes langtitle. Så det kræver integration. Hvis du vil hjælpe integrationen - så skriv Pista afsnit integration. Lad mig give dig et eksempel på kode du skal bruge til at parse langtitle - du er nødt til at bruge det på det rigtige sted. vBET over tid vil støtte de mest populære måde. I øjeblikket har vi meget arbejde at versją 3.3.0, som wyjdzei herunder tygdniu, derefter 4,0. Så vil vi integrere andre mode - vB CMPs er blevet rapporteret til at integrere
Ok. Tak. Med forbehold af lukning. ps. Jeg har ikke tilladelse til at oprette emner i integrationen ... så jeg skrev det her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1085
Vis Tag Cloud
Forum Regler