Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: problem

  1. #1
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    51

    Default problem

    Text automatically translated from: Italian to: Danish
    Translated text
    Jeg installerede den nye version af vbenterprise oversætter (2.3.5) og fra det øjeblik gør mig ikke flere oversættelser, er blank i stedet for oversatte tekster. Jeg har suspenderet den planlagte opgave "automatisk fjerner gamle oversættelser fra cache", så vil jeg kaste. Hvordan kan det fungere? Thanks
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

  3. #3
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    51

    Default

    Text automatically translated from: Italian to: Danish
    Translated text
    bistand, svarede i naturalier:
    Original text

    Hej Marco,

    Du var at sende en stor mængde trafik til Google AJAX API'er, der ser ud som det kan være misbrug eller resultatet af en programmeringsfejl. Fordi du har undladt at identificere dig selv med en (valgfri) API-nøgle eller ved korrekt at indstille din HTTP referer (som krævet i Terms of Use), var vi ikke kan kontakte dig om denne trafik.

    Jeg opfordrer dig til at tage et kig på vores Betingelser for brug:
    Google AJAX API Betingelser for brug - Google AJAX Language API - Google Code

    Vær særlig opmærksom på de afsnit, som kræver, at enhver forespørgsel være på direkte anmodning fra en slutbruger, at resultaterne skal vises for brugeren (uændret), og reglerne omkring caching. Bemærk også de krav omkring tildeling og identifikation.

    Hvis du føler at dit websteds brug er i overensstemmelse, bedes du give yderligere oplysninger om, hvordan dit websted er ved hjælp af API (herunder et link), og omfatter også IP-adressen på din server.

    Tak,
    Adam Feldman
    Product Manager, Google

    2009/12/11 Marco Ghisi <sanmarco76********it>

    Salve,

    ikke så se Devo scrivere i Italiano oppure i Engelsk, quindi intanto
    Provo i italiano.

    Sono l'amministratore di un forum:
    Scuola - Forum di Cultura Generale

    che utilizza un plugin per le traduzioni basato su google.

    Il problema è che da qualche giorno le traduzioni ikke compaiono più, e
    viene riportato questo errore:

    {"ResponseData": null, "responseDetails": "Formodet Terms of Service
    Misbrug, kontakt venligst ajaxapis-support@google.com. "," ResponseStatus ": 403}

    Potete risolvere pr favore?

    Credo che sia Tutto i regola

    Grazie

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Som jeg ser du ikke bruge API-nøgle, før forbuddet. Også jeg se, at der en meget underlig info - de siger, at du ikke har brugt henvisningsstedets header - 2.3.5 er ved at sende henvisningsstedets header. Jeg vil have tjekke det i kode.

    Så som budskabet siger - kontakte dem
    Skriver, at du bruger API-nøgle nu og ny version af programmet, har du "Powered by Google", smerter resultater kun i 15 dage og kun for rigtige anmodninger.

    Kan du også i dine logfiler gør nogle dummy robot er ikke kravler dit forum for grådigt - det kunne være grunden til, at Google får høj trafik.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Også skal du opdatere til 2.3.6 - fremgår det, at der var fejl i afsendelse af referrer header.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •