Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Inkluder oversættelser i søgeresultater

  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011
    Indlæg
    138

    Default Inkluder oversættelser i søgeresultater

    Vbet ikke i øjeblikket understøtter oversættelse i søgeresultaterne. Hvis en bruger foretager en søgning på et andet sprog end forum standard ingen resultater, der returneres, selvom de vilkår findes i hans sprog. Kan dette blive udbedret i en fremtidig release please?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Ja. Vi støtter ikke det nu. Og jeg tror, at det er vigtigt spørgsmål at give en sådan støtte. Så anmodningen er accepteret.

    Bemærk venligst, at løsningen vil være begrænset. Vi er i stand til at oversætte søgestrenge, som ikke er i forum standardsproget til forum standardsprog, så søgninger vil være bedre, stadig:
    1. Oversat forespørgsel kan ikke være korrekt at brugeren intentioner, så resultaterne ikke kan være perfekt, men bør være langt bedre end nu
    2. Dette vil ikke arbejde for tråde, skrevet på andre sprog - data lagres i vBulletin database i original tekst (som er skrevet af forfatteren), så dette oprindelige tekst er indekseret af søgemaskinen. Oversættelse af forespørgsel til forum standard kommer til at savne dem, tråde, der er skrevet på andre sprog

    Vi også nødt til at tænke over, når at oversætte:
    - Skal vi bruge bruger standardsproget for dette (vil ikke arbejde for gæster)
    - Skal vi oversætter søgeforespørgsler, når de går fra oversatte sider
    - Skal vi kontrollerer hver gang af Google detektion sprog, hvad der er Query Language og derefter oversætte?

    Bemærk, at for søgeforespørgsler registrering af sprog ikke er god idé, fordi de er meget korte strenge. Så detektion vil sandsynligvis ikke give gode resultater. Jeg tror, at vi bare kunne gå ud fra, at hvis nogen søger fra side oversat til dvs. tysk, så antager vi, at forespørgslen er også på tysk og altid oversætte det til forum default (selv om det er - uden detektion). Dette er enkleste løsning og bør være passende for mindst 90%, hvis sådanne forespørgsler. Som jeg skrev vi kunne også prøve at finde virkelige sprog, men for 1-2 ord forespørgsler Google vil de fleste sandsynligvis give ikke alt for gode resultater. Som jeg husker Google ikke klarede godt registrering for kort besked. Du kan tjekke det selv ved at skrive testmeddelelser i test-sektionen, der er i andre sprog og har kun 1-2 ord. Hvis det ikke vil være uigennemsigtige hensigtsmæssigt i lang bbcode - det betyder, at Google afsløring mislykkedes for så kort sætning.

    Giv os din feedback, hvordan du ser det

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •