Text automatically translated from: Greek to: Danish
Translated text
Dette kursus teksten er skrevet på græsk

I begyndelsen havde jeg set syngekrimeni opgradere til vBulletin Jeg havde ingen særlig følelse, hvilket gør installationen 2chch alle medlemmer af vores forum var begejstrede! Pludselig ud af ingenting dukkede op og brugere fra andre lande, og er sikker på, at dette skyldtes at opgradere!

Det eneste problem er (og er helt sikkert et problem i mit forum, fordi jeg har installeret mange opgraderinger og programmer / plugins, men måske den server hosting siden), er den langsomme hastighed og den store mængde af data i den daglige backup, der automatisk forum .

Naturligvis slukket caching og 1,2 gbytes gjorde backup systemet dagligt (aferesa og billeder fra at være i databasen) størrelsen af den daglige backup faldet til omkring 360 Mbytes.

Nu har jeg deaktiveret cache og jeg har kun 4 hovedsprog kan vælge medlemmerne af forummet.

Så jeg venter spændt på 2 ting. Udstedelse 3.ch som har forbedret spørgsmålet om midlertidig oplagring, og selvfølgelig snart skal gå til at ændre site hosting siden.

Når okoklirothei version, 3x, og når hastigheden af mit forum steget til niveauer, der er her er sikre på, at bevægelsen medlemmer og besøgende til forummet vil blive fordoblet og måske tredoblet de specifikke opgraderingen.

Tak
Nektarios Zogkos
Original text