Hierdie kursus teks is geskryf in Grieks Aanvanklik het ek gesien het die syngekrimeni opgradeer na vBulletin Ek het geen besondere gevoel, om die installasie 2chch alle lede van die forum is baie opgewonde! Skielik uit die bloute begin verskyn en die gebruikers van ander lande en is seker dat dit te wyte was aan opgradeer! Die enigste probleem is (en is beslis 'n probleem in my forum, want ek het geïnstalleer baie opgraderings en programme / plugins nie, maar miskien is die server hosting die bladsy) is die stadige spoed en die blote volume van data in die daaglikse Friends wat outomaties forum . Natuurlik afgeskakel caching en 1,2 Gbytes Friends het die stelsel daagliks (aferesa en beelde van wat in die databasis) die grootte van die daaglikse Friends gedaal tot ongeveer 360 Mbytes. Nou is ek gestremd is die kas en ek het net 4 hooftale van die lede van die forum kan kies. So ek angstig wag vir 2 dinge. Uitgawe 3.ch wat verbeter het die kwessie van die tydelike stoor, en natuurlik binnekort gaan die site die aanbieding van die bladsy om te verander. Wanneer okoklirothei weergawe 3x en wanneer die spoed van my forum gestyg tot vlakke wat hier is seker dat die beweging lede en besoekers aan die forum sal dubbel en trippel miskien die spesifieke gradeer. Dankie Nektarios Zogkos
View Tag Cloud
Forum Reëls