Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 25 af 25

Tråd: Auto oversatte sider vs google indhold retningslinjer

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af MOGmartin View Post
    Her er den opdaterede trafikstatistikker.

@ Hilinebuilders her er den opdaterede graf. Også set den samme ... på Twitpic3

FYI: Jeg har også websteder, der drives af wp-robot i wordpress, der bruger Google Translate API. De har også været ramt på samme tid og tabt 100% af deres trafik.
    Kind of dumt spørgsmål - hvor du kan sætte dette filtre i Analytics? Jeg har lige lavet hurtig check, og fandt det ikke - du allerede ved, hvor så jeg vil gerne sikre en vis tid til at se

Vi er på den og kontrollere den. Det synes at være individuelle - nogle fora se sådan tendens andre ikke. På dette tidspunkt er vi ikke i stand til at bestemme, hvad der er årsagen. Just in case for enyone der har en sådan udstedelse - vær sikker på at du ikke blokere alle oversatte sider i robots.txt

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Kind of dumt spørgsmål - hvor du kan sætte dette filtre i Analytics?
    ingen probs Michal,

dens: INDHOLD -> Topdestinationssider
    FILTER: Sider, der indeholder denne streng:

Opdateret billede med den seneste statistik, og du kan se i den venstre kolonne, hvor rapporten er:

Twitpic - Del fotos og videoer på Twitter

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Sørg for, at du ikke blokere alle oversatte sider i robots.txt
    FYI - Jeg har ikke blokere for trafikken på nogen måde

Bare for at RE STAT:
    Jeg tror ikke, at vbet plugin er brudt. Det stadig ikke præcis, hvad annonceret som - mennesker kan stadig bruge de oversatte sider 100%.

Det eneste problem er, at Google er holdt op med at sende trafik til disse oversatte sider. Som det pokkers svært at footprint en oversat side, hvis det er en god oversættelse, foreslog jeg, at du indarbejde yahoo oversætte API.

Jeg vil vædde gode penge at dette vil gøre det meget sværere for Google at filtrere ud af indekset.

Bare for at RE statslige såvel:
    Jeg er Siger ikke, at disse sider er DE-indekseret .... De har bare ikke returneres i søgeresultaterne, når de plejede at være.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Tak for at give en vis indsigt MOGmartin. Jeg ser et fald i vBET oversatte sider så godt, men det er ikke nær så dramatisk som din. Forskellen er omkring 25% fra den foregående uge. (Marts 26 - April 1 vs April 2 - April 8)

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af ivan View Post
    Jeg vil sende dig detaljeret information via PM i næste flere dage ...

Vær venlig at se denne artikel:
    technospot.net / blogs / strategi-fjerner-maskine-oversatte-side-motorbriller-indeks /
    I dette øjeblik har vi ikke se dit kørekort - så PM licensoplysninger ASAP. Hvis du ikke er licenseret bruger, så du ikke har betalt vBET version. Send venligst licens information.

Om linket - det er igen anbefaling om at deaktivere svage automatiske oversættelser, der kan ikke forstås af mennesker.
    Vi anbefaler, at du ikke tillader automatiseret oversættelser for at få indekseret. Automatiseret oversættelse ikke altid giver mening og de kunne potentielt kan anses som spam. Vigtigere er det, det punkt, for at lave en flersproget hjemmeside, er at nå et større publikum ved at give værdifulde indhold på flere sprog. Hvis dine brugere ikke kan forstå en automatiseret oversættelse eller hvis det føles kunstigt at dem, skal du spørge dig selv om du virkelig ønsker at præsentere denne form for indhold til dem.
    Google oversættelserne er meget god og læsbar, så der er ingen problemer med dem. Så hvad man skal gøre det klart - det anbefaler at deaktivere KUN oversættelser, der kan ikke forstås af mennesker. Vi yder støtte til folk der skriver på forskellige sprog, og oversættelserne er rigtig gode. Så det er IKKE om Google oversættelser ved vBET.

Jeg tror, at i panik og uden detaljerede gennemgang af Google udsagn, vi har her masser af misforståelser. Så for at gøre det klart:
    1. Oversættelser er OK til Google
    2. Google kan ikke lide svage automatiske oversættelser, som ikke læses af mennesker
    3. Have selv svage automatiske oversættelser ikke er forbudt, men blot ikke anbefales
    4. Høj værdi automatiske oversættelser er OK til Google
    5. vBET giver Google oversættelser, som har meget god kvalitet og er læsbar
    Senest redigeret af vBET; 17-04-1119:29.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af MOGmartin View Post
    ingen probs Michal,

dens: INDHOLD -> Topdestinationssider
    FILTER: Sider, der indeholder denne streng:

...

Bare for at RE statslige såvel:
    Jeg er Siger ikke, at disse sider er DE-indekseret .... De har bare ikke returneres i søgeresultaterne, når de plejede at være.
    Tak Jeg vil lege med det og se nogle af vores fora.

Om igen stat - som jeg viser dig her http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7908 Google returnerer din side i søgeresultaterne. Jeg tror, at du kan have mindre at søge poster på grund af ændringer i indeks position, men definitivt dine sider er stadig i indeks, og som returneres i søgeresultaterne.

Vi vil lave nogle egne undersøgelser - også sætte pris på din fremtid input hvis du finder ud af noget mere om situationen for din forum i Googles indeks.

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •