Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Google mener nye webadresser til et andet sted

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Default Google mener nye webadresser til et andet sted

Hej,

Jeg fik denne fra Google i dag:

Webadresser blev ikke fulgt
    Da vi testede et eksempel på webadresser fra dit sitemap, opdagede vi, at nogle webadresser omdirigere til andre steder. Vi anbefaler, at dit sitemap indeholder webadresser, der peger på den endelige destination (for omdirigeringen) i stedet for at omdirigere til en anden URL

Google gav følgende som et eksempel:
    PHP Code:
    HTTP Error301.   http://www.xxx.com/forum/ru/f64/xxxx-804/ 
    Hvad skal jeg gøre?
    Senest redigeret af norku; 23-03-1109:44.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

dette er noget galt, hvorfor?
    Links i sitemap skal ikke oversættes.
    Dette er godt - Dette er, hvordan det bør fungere. Hvorfor? Performance.
    På dette tidspunkt generation af 52 gange flere links til tråde kan forbruge masser af tid til store fora. Oversættelse af alle dem i samme tid kunne gjort det rigtig, rigtig tidskrævende og generere masser af forespørgsler til databasen.

Og det er godt for google - som du kan se, har du en 301 redirect til siden med oversatte url (HTTP Error: 301).

Google ville foretrække, at forbindelserne blev oversat, men det ikke generer dem overhovedet.

Mere her: vBET Integration med andre plugins - vBulletin Enterprise Oversætter (vBET)

Dette besked fra Google er til dine oplysninger. De tror, at du sandsynligvis har en dårlig links i sitemap, tror De, der ikke er godt for dig og du ikke ved noget om det,
    men du ved - dette links bliver omdirigeret (med 301) til den gode form og det er godt for Google og meget godt for dit websted (ydeevne).

vBET støtter ikke oversættelse af url i sitemap.

Du kan heller ikke integrere vBET med Sitemap - Du vil have i sitemaps kun links oprindelige tråde. Google gennemgå links oversat sig selv (men det vil tage længere tid), og du vil have oversat urls

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Hej,

Jeg klager ikke Mit indlæg har mere at gøre med min manglende viden end noget andet. Mit forum fungerer perfekt (tak til dig), og hvis, som du siger, er budskabet fra Google er til mine oplysninger i modsætning til at være en advarsel om, så det er cool.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hvis du vil have flere spørgsmål. Jeg vil hjælpe dig

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Thanks Kamil

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar