Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Lejlighedsvise problemer med URL Conversion

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Lejlighedsvise problemer med URL Conversion

Hej,

Jeg har brugt vbet siden 2.X branchen, og har været opgradere undervejs. Jeg har netop opgraderet til 3.2.2.

nu, når jeg klikker på flagene, jeg mærker URL skifter så godt. Men nogle gange siden indlæses korrekt, men andre gange, jeg simpelthen får en hvid side, der siger "siden ikke fundet". mit site er informedtrades.com. Jeg har vbseo installeret så godt.

Jeg så nogle mennesker rapportering lignende oplevelser, men jeg kunne ikke se nogen tale om det forekommer kun noget af tiden, heller ikke jeg kan se folk, der kun havde et problem efter den seneste opgradering. beklager, hvis dette allerede var behandlet, og jeg savnede det.

nogen ideer til, hvordan du løser problemet?

tak
    simit

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Jeg tror, jeg fandt mønsteret. På dit forum links som har specialtegn hævdes at være ikke fundet. Jeg ved ikke hvorfor endnu.

Vi er ikke i stand til at reproducere det på vores servere (som du kan se her er det fungerer godt), så kan du PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Quote Oprindeligt indsendt af simit patel View Post
    Hej,

Jeg har brugt vbet siden 2.X branchen, og har været opgradere undervejs. Jeg har netop opgraderet til 3.2.2.

nu, når jeg klikker på flagene, jeg mærker URL skifter så godt. Men nogle gange siden indlæses korrekt, men andre gange, jeg simpelthen får en hvid side, der siger "siden ikke fundet". mit site er informedtrades.com. Jeg har vbseo installeret så godt.

Jeg så nogle mennesker rapportering lignende oplevelser, men jeg kunne ikke se nogen tale om det forekommer kun noget af tiden, heller ikke jeg kan se folk, der kun havde et problem efter den seneste opgradering. beklager, hvis dette allerede var behandlet, og jeg savnede det.

nogen ideer til, hvordan du løser problemet?

tak
    simit
    Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Hej,

Jeg har også skete én gang, men hvis du har genindlæst siden igen og gør det godt.

Sandheden, som er sjældne, hilsener.
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Sandheden er, at det ikke betyder noget, så er det sjældent - det bør ikke ske på alle, og vi vil gøre vores bedste for at gøre det virker hele tiden

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg vendte tilbage til vbet 312, der virker fint. så er problemet knyttet til en vis forskel mellem 312 og 322. også, da jeg vendte tilbage til 312, det første jeg gjorde, var et produkt overskrive. problemet stadig fortsatte. Da jeg uploadede filerne på 312, der syntes at løse problemet. ja, måske det problem vedrører en fil redigere der mellem 312 og 322.

også værd at bemærke er, at jeg har vbblogs installeret. det var ikke påvirket overhovedet; URL'er i blogs ikke blev skrevet i udenlandske karakterer. hverken i 322, eller i 312.

Jeg vil virkelig gerne drage fordel af de nye funktioner i 322. er der alligevel jeg kan gøre, at i lyset af den situation?

tak
    simit

TILFØJET: og selvfølgelig har jeg den seneste version af dyr, der er installeret.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det er ikke god ide at lavet geninstallerer, når støtten er på din bord ...

Også finder jeg ud af, at dette er et problem med vBSEO konfiguration. De mønstre, som du har til tråden vil ikke tillade, for udenlandske tegn:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
    det skal være noget som dette:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
    Men ikke ændrer den manuelt. Et sådant mønster er i mange steder i vBSEO konfiguration. Venligst PM mig adgang detaljer til din vBSEO CP og jeg vil finde ud af, hvilken konfiguration parameter er ansvarlig for dette.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Årsagen er forkert vBSEO konfiguration.

Sæt option "Erstat ikke-engelske tegn i URL'er?" til "Hold ikke-engelske tegn i webadresser".

Dette mystisk vis forsvinder fra vores integration manual. Sorry for problemer Bare sæt parameter, og det vil være fint

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Årsagen er forkert vBSEO konfiguration.

Sæt option "Erstat ikke-engelske tegn i URL'er?" til "Hold ikke-engelske tegn i webadresser".

Dette mystisk vis forsvinder fra vores integration manual. Sorry for problemer Bare sæt parameter, og det vil være fint
    Translated text
    For den spanske der er et problem med bogstaverne
    Original text
    DETTE BOGSTAVER N, O, I, etc etc (Oversæt FJERN til n, o, jeg .
    Translated text

Har på "ikke-engelske tegn erstatte" erstatter det vBSEO bogstavet N, eller jeg i webadressen. For SEO dette er meget god.

Med "Hold Non-Español tegn i webadresser" tegn er erstattet af ~. Noget der i høj grad påvirker SEO.

Hvorfor vBET fremtidige revisioner vil blive "løst" eller teknisk umuligt?.

Tak.
    Original text
    Senest redigeret af jorgejgm; 26-11-0917:32.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af jorgejgm View Post
    Translated text

Har på "ikke-engelske tegn erstatte" erstatter det vBSEO bogstavet N, eller jeg i webadressen. For SEO dette er meget god.

Med "Hold Non-Español tegn i webadresser" tegn er erstattet af ~. Noget der i høj grad påvirker SEO.

Hvorfor vBET fremtidige revisioner vil blive "løst" eller teknisk umuligt?.

Tak.
    Original text
    Dette er gjort af dyr - din ikke lavet sådanne erstatninger. Du er nødt til på passende vis at konfigurere dyr. Du kan have mulighed for at holde Espagnol tegn ans også konfigureres manuelt i FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parameter $ Vbseo_custom_char_replacement. Tak at du vil være i stand til at arbejde med oversat URL'er og holde dine eksisterende URL til modersmål som dem, hvor.

Se her:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
    Det er webadresse, hvor polske bogstaver (ligesom śąęć) blev ændret takket være $ Vbseo_custom_char_replacement og det stadig holder alle andre ikke engelske bogstaver. Det er samme link for japanske:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
    Også dette er godt eksempel på, hvorfor du bør holde ikke engelsk / Espagnol tegn - nogle sprog har noly ikke engelsk / Espagnol tegn.

Dette er eksempel, hvordan du kan indstille $ Vbseo_custom_char_replacement værdi (for polske bogstaver):
    PHP Code:
        $vbseo_custom_char_replacement = array(
    'ˇ' => 'A',
    '¦' => 'S',
    '¬' => 'Z',
    '±' => 'a',
    '¶' => 's',
    'Ľ' => 'z',
    'ą' => 'a',
    'ę' => 'e',
    'ć' => 'c',
    'ż' => 'z',
    'ś' => 's',
    'ź' => 'z',
    'ó' => 'o',
    'ł' => 'l',
    'ń' => 'n',
    'Ą' => 'A',
    'Ę' => 'E',
    'Ć' => 'C',
    'Ż' => 'Z',
    'Ś' => 'S',
    'Ź' => 'Z',
    'Ó' => 'O',
    'Ł' => 'L',
    'Ń' => 'N'
    ); 

Jeg håber dette vil hjælpe i tilfælde af andre spørgsmål, bare spørg - vi er her for at hjælpe dig
    Senest redigeret af vBET; 26-11-0920:16.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Translated text
    Mange tak igen, virker perfekt.

Tak.
    Original text

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar