Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 24

Tråd: Google har fjernet alle indekseret oversatte sider

Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Quote Oprindeligt indsendt af pepito69 View Post
    Problemet er ikke robots.txt
    Tak for dit råd, men problemet er kun i trasnlated dem, der ikke på de vigtigste forum. Men jeg vil forenkle robotter ...
    Tak igen, men dette mysterium stillbilleder på.
    Jeg er nysgerrig efter at vide, også

som jeg er sikker på dem, der kører gratis / betalte versioner ville
    også være bekymret / bange for, at de kunne deindexed også.

Så spørgsmålet er:

Var det din skyld, eller Googles skyld.

Hvor gammel er dit domæne?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hej,
    mit domæne er 4 år gammel. Og aldrig haft et problem før med google.
    Jeg er nødt til at sige, at jeg havde en masse URL indekseret i oversat sprog. Mere end vbet forum og andre jeg har set.
    Senest redigeret af pepito69; 05-03-1111:10.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg har afinstalleret vbet mod, vil slette alle regler relationed til vbet, vente 4 dage og geninstallere det fra nul.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Jeg har afinstalleret vbet mod, vil slette alle regler relationed til vbet, vente 4 dage og geninstallere det fra nul.
    Jeg er ikke sikker på om det vil hjælpe, så hver gang du ser nogle
    skete, du er bare at afinstallere, og starte forfra?

Google ser ud til at have alvorlige problemer med andre, komme foran
    noget, og hver gang noget synes at være god, så
    google lossepladser hele dig, google stort set styrer vores destinty,
    og Google har ikke været kendt for at spille rimelig enten ... Google temmelig
    meget styrer internettet, hvad der sker på Intenet, og
    hvad de ønsker at se ske på internettet, men jeg er ikke ekspert,
    men jeg hører det samme ole historier ... Jeg har en varm hjemmeside, der nu alle
    et pludseligt Google ikke viser mig kærlighed længere ... og domæner
    der var stjerner og få trafik, vise sig at blive meget lidt ...

Mit domæne er meget, meget nyt ... det var ned som 2 dage, og jeg tabte
    omkring 70 backlinks, er jeg ikke sikker på om det allerede var på vej, eller
    gjorde jeg mister dem, backlinks, fordi jeg var nede i 2 dage, og
    med min hjemmeside er så ny, er hvorfor jeg får hurtigt backlinks alligevel?

Google er mærkeligt, men de er ikke her for at hjælpe de
    er her for at tjene penge, og hjælpe sig selv først ....

og nogle gange kan selv de mindste websted ændringen tage dig ud .... da de fleste af os
    ikke rigtig ved, hvordan systemet fungerer, så laver vi en mindre websted forandring, så vi begynder
    miste tonsvis af trafik, og vores første tanke er at skylden google.
    Senest redigeret af dsimms; 05-03-1118:51.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg vil fortælle dig i nogle uger, jeg har for meget tid ... tak alligevel.
    Der er mulighed for at være min skyld, jeg er nødt til at opdage det.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Jeg vil fortælle dig i nogle uger, jeg har for meget tid ... tak alligevel.
    Der er mulighed for at være min skyld, jeg er nødt til at opdage det.
    Som jeg nævnte før min hjemmeside er meget ny. det har toppet omkring
    1400 links på kun omkring to uger derefter stoppede. Jeg er ikke sikker
    hvad der sker nu, det synes at være ved at miste som 20-50 links per
    dagen nu, så jeg er ikke sikker på hvad det er skyld i ulykken, forhåbentlig er det ikke
    vbet, men hvem ved, på dette tidspunkt. Jeg har deaktiveret et mod, der har
    været mistænkt for at være sort hat, så jeg håber, at det er problemet,
    nu, at jeg har deaktiveret den mod det gøre dagen et par dage / uger
    at finde ud af, om mine links stoppe faldende, og igen at vokse, men
    så igen kan det være noget som helst, men sandkasse, eller Google dans ....
    men det drejer sig om en 4-årig site, bør du ikke være sandboxed.

Hvordan kan du vide, at bare vbet links er ved at blive fjernet?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hvordan kan du vide, at bare vbet links er ved at blive fjernet?
    Let, bare skrive i google search site:www.yourdomain.com / fora / det

Ændringerne i antallet af links indekseret af Google skyldes formentlig, forskellige Google-servere, er de ikke indeksere det samme antal URL, og der er mere end 50 servere.

hver gang du gør:
    site:www.yourdomain.com
    den forbinder til en enkelt Google-server.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

men jeg tror, at Google ikke kan lide automatiske indhold, som de siger i webmaster guide. Google bevæger sig imod, at efter min mening. Håber at være forkert, fordi Vbet, kunne være en dejlig mod på trods af det velkendte problemer og begrænsninger.
    Se, jeg havde thousends af URL indekseret i oversatte versioner og nu intet!
    Fortæl os, hvor i webmasterværktøjer står skrevet, at Google ikke kan lide oversat sites? ... Også her indhold er ikke automatisk - oversættelsen er automatisk - indholdet er autentisk fra din helt tråde er skrevet af din helt brugere.
    Google er ikke imod oversættes sammenhæng - beviset er masser af fora ved hjælp af vBET og blive indekseret. Du kan bare tjekke det i eksempel på vores site. Hvis Google var imod det så ville vi ikke blive indekseret. Selv denne meget tråd, der er nyt er allerede indekseret på andre sprog (jeg checkede for polske), hvad let beviser, at Google indekserer oversatte sider.

Så dette er dit problem ikke er generel karakter.

På dette tidspunkt vBET virker ikke på dit forum - så vi er ikke i stand til at arbejde på dit problem eller give dig nogen anden antydning af, at - du tænde vBET. Uanset hvad var årsagen til dit problem, ved at slukke vBET du har gjort det permanent. Du vil aldrig have indekseret oversatte sider, hvis du ikke vil have oversat sider på dit forum. Som jeg skrev - at vi ikke ved nu hvad der var årsagen. Det kunne være endnu noget midlertidigt på Google side, hvad der kunne komme tilbage, som den var uden ændringer. Måske ... Nu er det er ikke problemet længere - nu har du ingen vBET så på nuværende tidspunkt er det normalt, ting, du ikke har indekseret oversatte sider - fordi du nu ikke har oversatte sider. Venligst første sving vBET på.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er kontrol af tråd fra begyndelsen, så ked af det er fomething var allerede skrevet. Jeg tjekkede din robots.txt, og jeg så der wird indhold som:
    Disallow: / fora / pt / * tilstand
    Som jeg kender robots.txt støtter ikke wildcards som * - det kunne være en del af problemet. Det bør ikke, fordi det burde sige, at forbindelserne med nøjagtige URL begyndelsen: / Fora / pt / * tilstand bør ikke være indekseret, men måske noget ændringer i Google robotter, og nu er de ikke kommer nogen links begyndende med: / Fora / pt / (For eksempel fordi * tegn ikke er tilladt og URL læser standser ved dette tegn giver dig ikke lov til at indeksere alle dine oversatte sider). Det ville være en forklaring af din situation, da jeg ser reglerne sådan til alle dine sprog.

Igen bør det ikke være årsagen her, men anden måde, du bør ikke bruge * tegn i afviser regler, så måske har det noget fælles med dit problem. Fjern venligst / kommentere disse regler.

Også kontrollere, hvad webmasterværktøjer fortæller dig om link, som blev blokeret af robots.txt. Selvfølgelig nu - fordi du deaktiverede vBET - vi kan have forkerte webmasterværktøjer analysere, fordi oversatte links ikke eksisterer længere på dit forum. Så endnu engang - først tænde vBET, efter at der i dette øjeblik vi nødt til at vente, fordi webmaster værktøjer ikke vise de faktiske data - historisk (og aldrig ved, hvornår den er opdateret). Så første tur vBET. Så hvis i 2 uger intet forandringer, som vi vil undersøge er mere. Det ville være lettere, hvis vBET ville være hele tiden tændt, nu vil vi have yderligere ting - Google reaktionstid ...
    Senest redigeret af vBET; 06-03-1122:56.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Problemet er ikke robots.txt
    Tak for dit råd, men problemet er kun i trasnlated dem, der ikke på de vigtigste forum. Men jeg vil forenkle robotter ...
    Tak igen, men dette mysterium stillbilleder på.
    robots.txt stadig ikke forenklet, og det er potentielt problem maker. Og hvis du læser mit tidligere indlæg her vil du se en potentiel forklaring på, hvorfor kun oversatte sider var ikke indekseret på grund af din robots.txt - potentiel - Jeg kan ikke definitivt sige, at det var spørgsmålet maker, men du bør heller ikke definitivt sige, at det er ikke specielt, at du har det ulovlige udsagn.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •