Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 3 FirstEnsimmäinen 123 ViimeinenLast
Tulokset 11 että 20 ja 24

Thread: Google on poistanut kaikki indeksoidut käännössivujen

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja pepito69 View Post
    Ongelma ei ole robots.txt
    Kiitos neuvoja, mutta ongelma on vain trasnlated niitä ole tärkein foorumi. Mutta minä yksinkertaistaa robotteja ...
    Kiitos vielä kerran, mutta tämä mysteeri valokuvia myös.
    Olen utelias tietämään myös

kuten varmasti niitä, jotka juosta vapaana / maksullisia versioita olisi
    myös huolissaan / huolissaan siitä, että ne voitaisiin deindexed myös.

Joten kysymys kuuluu:

Oliko tämä sinun syysi, tai googles vika.

Kuinka vanha on verkkotunnuksen?

Jäsen

Hei,
    Oma verkkotunnus on 4 vuotta vanha. Eikä koskaan ollut ongelma ennen Google.
    Minun on sanottava, että minulla oli paljon URL indeksoida käännetty kielellä. Yli vBET foorumi ja muita olen nähnyt.
    Viimeksi muokannut pepito69; 05-03-11 at 11:10.

Jäsen

Olen poistanut vBET mod, poistaa kaikkia sääntöjä relationed on vBET, odota 4 päivää ja asenna se uudelleen nollasta.

Jäsen

Olen poistanut vBET mod, poistaa kaikkia sääntöjä relationed on vBET, odota 4 päivää ja asenna se uudelleen nollasta.
    En ole varma, jos se aikoo auttaa, niin ikinä nähdä
    tapahtui olet juuri menossa poistaa, ja aloittaa alusta?

Google näyttää vakavia kysymyksiä muiden kanssa saada edellä
    mitään, ja aina jotain näyttää olevan hyvä, niin
    google kaatopaikoille ympäri teitä, google melko paljon kontrolloi destinty,
    ja Google ei ole ollut tiedossa reiluun peliin joko ... google melko
    paljon ohjaa internet, mitä tapahtuu intenet, ja
    mitä he haluavat nähdä tapahtuvan Internetissä, mutta en ole asiantuntija,
    mutta kuulen sama Ole tarinoita ... Minulla on kuuma sivusto, nyt kaikki
    äkillinen Google ei Show Me Love enää ... ja verkkotunnukset
    jotka olivat tähdet ja saada liikennettä, osoittautua saa erittäin vähän ...

Oma verkkotunnus on hyvin, hyvin uusi ... se oli alas kuin 2 päivää, ja menetin
    noin 70 käänteisiä, en ole varma jos se oli jo tulossa, tai
    Menetinkö ne käänteisiä koska olin alas 2 päivää, ja
    Oman sivuston on niin uusi, miksi saan nopeasti käänteisiä anyway?

Google on outo, mutta he eivät ole täällä auttamassa, he
    täällä tehdä rahaa, ja auttamaan itseään ensimmäinen ....

ja joskus jopa pienin sivuston muutos voi viedä sinut ulos .... sillä useimmat meistä
    eivät todellakaan tiedä, miten järjestelmä toimii, niin teemme pienen sivuston muutosta, sitten alamme
    menettää tonnia liikennettä, ja meidän ensimmäinen ajatus on syyllinen google.
    Viimeksi muokannut dsimms; 05-03-11 at 18:51.

Jäsen

Kerron teille muutaman viikon, minulla on aivan liikaa aikaa ... kiitos kuitenkin.
    On mahdollista olla minun vikani, minun täytyy löytää se.

Jäsen

Kerron teille muutaman viikon, minulla on aivan liikaa aikaa ... kiitos kuitenkin.
    On mahdollista olla minun vikani, minun täytyy löytää se.
    Kuten mainitsin ennen sivustoni on hyvin uusi. se oli suurimmillaan noin
    1400 linkkejä vain noin kaksi viikkoa sitten pysähtynyt. En ole varma
    mitä tapahtuu nyt, se näyttää menettävän kuin 20-50 linkit kohti
    päivä nyt, joten en ole varma, mitä se on syyllinen, toivottavasti se ei ole
    vBET, mutta kuka tietää tässä vaiheessa. Olen poistanut mod joka on
    on epäilty musta hattu, joten toivon, että se on ongelma,
    nyt kun olen poistanut mod se tekee päivässä muutaman päivän / viikon
    selvittää, jos linkkeihin pysäyttää pudottamalla ja alkaa kasvaa uudelleen, mutta
    sitten taas se voi olla yhtään mitään, mutta hiekkalaatikko, tai Google tanssia ....
    mutta jos 4 vuotta vanha sivusto, sinun ei pitäisi sandboxed.

Mistä tiedät, että juuri vBET linkit ollaan poistamassa?

Jäsen

Mistä tiedät, että juuri vBET linkit ollaan poistamassa?
    Helppo, kirjoita vain google haku päällä:www.yourdomain.com / forums / se

Muutokset linkkien määrä indeksoidaan Google johtuu luultavasti erilaiset Googlen palvelimille, ne eivät ole indeksointia yhtä monta URL, ja siellä on yli 50 palvelimia.

ikinä tehdä:
    sivusto:www.yourdomain.com
    se liitetään yhteen Googlen palvelimelle.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

mutta uskon, että Google eivät pidä automaattinen sisällön kuten sanotaan webmaster opas. Google liikkuu vastaan, että mielestäni. Hope on väärin, koska vBET, voitaisiin wonderfull mod vaikka se hyvin tunnettuja ongelmia ja rajoituksia.
    Katsokaa, minulla oli thousends URL indeksoitu käännettyjä versioita ja nyt ei mitään!
    Kerro meille, missä ylläpidon työkalujen on kirjoitettu, että Google ei pidä kääntää sivustoja? ... Myös tässä sisältöä ei automaattinen - käännös on automaattinen - sisältö on todistusvoimainen irti hyvin viestiketjut kirjoitettava erittäin käyttäjät.
    Google ei vastaan käännetty yhteydessä - todiste on paljon foorumeita käyttäen vBET ja indeksoida. Voit tarkistaa sen esimerkiksi sivustollamme. Jos Google oli sitä vastaan meillä ei olisi indeksoitu. Jo tämä hyvin lanka, joka on uutta, on jo indeksoitu muilla kielillä (tarkistin puolalaisille) mitä helposti todisteita, että Google indeksoi käännössivujen.

Joten tämä on sinun ongelma ole yleinen.

Tällä hetkellä vBET ei toimi teidän foorumi - niin emme voi työskennellä ongelmasi eikä anna mitään muita vihje että - Ota päälle vBET. Mikä oli syy ongelmaasi, sammuttamalla vBET olet tehnyt sen pysyvä. Sinun ei koskaan ole indeksoitu kääntää sivua, jos sinulla ei ole käännetty sivuihin foorumi. Kuten kirjoitin - emme tiedä nyt mikä oli syy. Se voisi olla jopa jotain väliaikaista Googlen puolelta mitä voisi saada takaisin kuin se oli ilman mitään muutoksia. Ehkä ... Nyt ei ole kysymys enää - nyt sinulla ei ole vBET niin tällä hetkellä se on normaali asia, että sinulla ei ole indeksoitu käännössivujen - koska nyt sinulla ei ole käännetty sivuja. Ole hyvä ensimmäinen vuoro vBET päälle.

Olen tarkistaa lanka alusta pahoillani on fomething oli jo kirjoitettu. Tarkistin robots.txt ja huomasin siellä wird sisältöä kuten:
    Disallow: / forums / pt / * mode
    Kuten tiedän robots.txt tue yleismerkkejä, kuten * - tämä voisi olla osa ongelmaa. Ei pitäisi, koska se pitäisi sanoa, että yhteydet tarkka URL alussa: / Forums / pt / * mode ei indeksoitu, mutta ehkä jotain muutoksia Googlen robotit ja nyt ne eivät tee mitään linkkejä käynnistystä: / Forums / pt / (Esimerkissä koska * merkit eivät ole sallittuja ja URL lukeminen pysähtyy tämä merkki antaa sinulle ei saa indeksoida kaikki käännössivujen). Se olisi joitakin selitys teidän tilanteeseen, koska näen sääntöjä kuten että kaikki kielet.

Jälleen kerran sen ei pitäisi olla syy tässä, mutta muuten sinun ei pitäisi käyttää * merkkejä estää sääntöjä, joten ehkä se on jotain yhteistä ongelmaa. Poista / kommentoida näitä sääntöjä.

Tarkista myös mitä Webmaster Tools on kerron teille linkin joka oli estetty robots.txt. Tietenkin nyt - koska vammaiset vBET - voimme olla väärässä Webmaster Tools analysoida, koska käännetty linkit eivät ole enää teidän foorumi. Joten jälleen kerran - Ensimmäinen käynnistys vBET jälkeen, että tällä hetkellä meidän täytyy odottaa, koska Verkkovastaavan työkalut eivät osoita todellisia tietoja - historiallisia (ja ei koskaan tiedä, milloin se on päivitetty). Joten ensimmäinen vuoro vBET. Sitten jos 2 viikkoa mikään muutu tutkimme on enemmän. Olisi helpompaa, jos vBET olisi koko ajan päällä, nyt meillä on ylimääräisiä asia - Google reaktio aika ...
    Viimeksi muokannut vBET; 06-03-11 at 22:56.

Ongelma ei ole robots.txt
    Kiitos neuvoja, mutta ongelma on vain trasnlated niitä ole tärkein foorumi. Mutta minä yksinkertaistaa robotteja ...
    Kiitos vielä kerran, mutta tämä mysteeri valokuvia myös.
    robots.txt vielä yksinkertaistettu ja se on potentiaalinen ongelma Maker. Ja jos olet lukenut minun edellinen postitse tästä näet mahdolliset selitys miksi vain kääntää sivua ei indeksoitu, koska robots.txt - potentiaalia - En voi lopullisesti sanoa, että oli kysymys Maker, mutta myös pitäisi olla lopullisesti sanoa, että se ei ole, erityisesti, että sinulla on siellä laitonta lausuntoja.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •