Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 24 af 24

Tråd: Google har fjernet alle indekseret oversatte sider

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af pepito69 View Post
    Jeg har afinstalleret vbet mod, vil slette alle regler relationed til vbet, vente 4 dage og geninstallere det fra nul.
    Dårlig idé. Du fysisk foretage oversat links ikke virker, og ikke eksisterer på dit forum. URL'er, der ikke eksisterer, kan ikke blive indekseret.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af pepito69 View Post
    Let, bare skrive i google search site:www.yourdomain.com / fora / det

Ændringerne i antallet af links indekseret af Google skyldes formentlig, forskellige Google-servere, er de ikke indeksere det samme antal URL, og der er mere end 50 servere.

hver gang du gør:
    site:www.yourdomain.com
    den forbinder til en enkelt Google-server.
    Husk på, at:
    1. Ligesom du sagde Google har mange servere på hele verden, og dem, der har til periodisk at omfordele data mellem hinanden. Det er derfor, nogle sider kan være så allerede indekseret på ét kontinent, men endnu ikke på andre.
    2. Husk, at Google viser Skønsmæssig antal resultater, hvad betyder, at:
    a) det er ikke reelle tal
    b) antallet af resultater kan ændre sig, selv når det reelle antal indekserede sider ikke
    c) antallet af resultater kan stadig den samme, selvom antallet af indekserede sider ændret
    d) Google bruger heuristik ikke algoritmer, så resultaterne kan virkelig ikke deterministiske - sandsynligvis vil du ikke se dette på toppen resultater, på grund af caches og så videre, men hvis det kunne blive synligt, når at komme på til virkelig at lave resultater
    e) magi kan ske

Seriøst - læs venligst min adskillige sidste indlæg i denne tråd - jeg håber det kan hjælpe

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg kiggede blot for wildcards i robots.txt (idet der ifølge min tidligere viden, bør det ikke være i robots.txt), og fandt denne artikel, som siger, at det bør arbejde:
    Code:
    http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
    Men jeg fandt meget interessant forfattere sætning:
    Nogle SEO er ikke enige med brug af jokertegn, eller i det mindste de ser det som lidt risikabelt eller langt fra bedste praksis.
    Jeg vil gøre noget mere forskning på dette område.

Redigeret.
    Her fandt jeg mere om wildcard i robots.txt:
    Code:
    http://tools.seobook.com/robots-txt/
    - Ifølge oplysninger der Google og Yahoo giver mulighed for at bruge wildcards.

Stadig - vær sikker på at du ikke blokerer alle dine oversatte indhold af nogle af wildcard regel. Brug webmasterværktøjer til at bestemme (først gøre vBET kører igen). Som skrev forfatter af sidste nævnte artikel:
    Overvej relaterede URL'er, hvis du bruger Robots.txt jokertegn: jeg ved et uheld koster mig over $ 10.000 i overskud med en robots.txt fejl!
    Senest redigeret af vBET; 07-03-1100:08.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Dårlig idé. Du fysisk foretage oversat links ikke virker, og ikke eksisterer på dit forum. URL'er, der ikke eksisterer, kan ikke blive indekseret.
    Jeg fortalte ham på forhånd for at forenkle sin robot.txt - Jeg er ikke ekspert, men
    Jeg tænkte ret off the bat at have sådan en skør robots.txt ikke
    gøre siden. En robot.txt skal være enkel, ikke overkill ....

Jeg tror, jeg også nævnte for ham, at det ikke var en god ide enten at
    fjerne det mod som det ikke ville løse problemet, fordi det
    sker der, hvis det begynder forfra, mener han derefter overveje at fjerne
    MOD igen, da han ikke løste det første gang, det
    bare ikke gøre, da bare for at un-installere mod uden at løse problemet.

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •