Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 24 av 24

Tråd: Google har fjernet alle indeksert oversatt sider

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av pepito69 View Post
    Jeg avinstallerte vbet mod vil slette hver eneste regel relationed til vbet, vente fire dager og installere den fra null.
    Dårlig idé. Du fysisk gjøre oversatt linker ikke fungerer og ikke eksisterende på forumet ditt. Nettadresser som ikke eksisterer kan ikke bli indeksert.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av pepito69 View Post
    Enkelt, bare skriv inn google søk site:www.yourdomain.com / forums / det

Endringene i antall lenker indeksert av google skyldes sannsynligvis, forskjellige Google-servere, er de ikke indeksering samme antall URL, og det er mer enn 50 servere.

hver gang du gjør:
    site:www.yourdomain.com
    Den kobles til en enkelt google server.
    Vær spesielt oppmerksom på at:
    1. Akkurat som du sa Google har mange servere på hele verden og de har til periodisk å redistribuere data mellom hver andre. Det er grunnen til enkelte sider kan være så allerede indeksert på ett kontinent, men ennå ikke på andre.
    2. Husk at Google viser APROXIMATE antall resultater hva innebærer at:
    a) det er ikke reelt tall
    b) antall resultater kan endre selv når det virkelige antall indekserte sider ikke
    c) antall resultater kan fortsatt den samme selv om antall indekserte sider endret
    d) Google bruker heuristikk ikke algoritmer, så resultatene er virkelig ikke deterministisk - sannsynligvis vil du ikke se dette på topp resultater, på grunn av cache og så videre, men hvis det kunne være synlig når komme på å virkelig lave resultater
    e) magi kan skje

Seriøst - vennligst les mitt flere siste innlegg i denne tråden - Jeg håper det kan hjelpe

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg bare så for wildcards i robots.txt (siden ifølge mine forkunnskaper det ikke bør være i robots.txt) og fant denne artikkelen som sier det skal fungere:
    Code:
    http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
    Likevel fant jeg veldig interessant forfattere setning:
    Noen SEO er ikke enig med bruk av jokertegn, eller i det minste ser de det som litt risikabelt eller langt fra beste praksis.
    Jeg vil gjøre noe mer forskning på dette området.

Redigert.
    Her fant jeg mer om wildcard i robots.txt:
    Code:
    http://tools.seobook.com/robots-txt/
    - I henhold til informasjonen der Google og Yahoo gjør det mulig å bruke jokertegn.

Likevel - vennligst sørg for at du ikke blokkerer alle oversatte innholdet av noen av wildcard regel. Vennligst bruk verktøy for webansvarlige til å bestemme (først gjøre vBET kjører igjen). Som skrev forfatter av sistnevnte artikkelen:
    Tenk relatert URL hvis du bruker Robots.txt jokertegn: jeg tilfeldigvis koste meg over 10.000 i overskudd med en robots.txt-feil!
    Sist endret av vBET; 07-03-1100:08.

Medlem
    Ble medlem
    Februar 2011

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Dårlig idé. Du fysisk gjøre oversatt linker ikke fungerer og ikke eksisterende på forumet ditt. Nettadresser som ikke eksisterer kan ikke bli indeksert.
    Jeg fortalte ham på forhånd for å forenkle sin robot.txt - Jeg er ikke en ekspert, men
    Jeg trodde rett utenfor balltre for å ha en så gal robots.txt ikke
    lage siden. en robot.txt må være enkle, ikke overkill ....

Jeg tror jeg også nevnte for ham at det ikke var en god idé enten til
    fjerne mod som det ikke ville løse problemet, fordi det
    skjer hvis det begynner igjen, gjør han deretter vurdere å fjerne
    mod igjen, siden han ikke løse dette første gang, det
    bare gjør ikke da bare å un-installere mod uten å løse problemet.

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •