Vær spesielt oppmerksom på at:
1. Akkurat som du sa Google har mange servere på hele verden og de har til periodisk å redistribuere data mellom hver andre. Det er grunnen til enkelte sider kan være så allerede indeksert på ett kontinent, men ennå ikke på andre.
2. Husk at Google viser APROXIMATE antall resultater hva innebærer at:
a) det er ikke reelt tall
b) antall resultater kan endre selv når det virkelige antall indekserte sider ikke
c) antall resultater kan fortsatt den samme selv om antall indekserte sider endret
d) Google bruker heuristikk ikke algoritmer, så resultatene er virkelig ikke deterministisk - sannsynligvis vil du ikke se dette på topp resultater, på grunn av cache og så videre, men hvis det kunne være synlig når komme på å virkelig lave resultater
e) magi kan skje
Seriøst - vennligst les mitt flere siste innlegg i denne tråden - Jeg håper det kan hjelpe
Jeg bare så for wildcards i robots.txt (siden ifølge mine forkunnskaper det ikke bør være i robots.txt) og fant denne artikkelen som sier det skal fungere:
Likevel fant jeg veldig interessant forfattere setning:Code:http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Jeg vil gjøre noe mer forskning på dette området.Noen SEO er ikke enig med bruk av jokertegn, eller i det minste ser de det som litt risikabelt eller langt fra beste praksis.
Redigert.
Her fant jeg mer om wildcard i robots.txt:- I henhold til informasjonen der Google og Yahoo gjør det mulig å bruke jokertegn.Code:http://tools.seobook.com/robots-txt/
Likevel - vennligst sørg for at du ikke blokkerer alle oversatte innholdet av noen av wildcard regel. Vennligst bruk verktøy for webansvarlige til å bestemme (først gjøre vBET kjører igjen). Som skrev forfatter av sistnevnte artikkelen:
Tenk relatert URL hvis du bruker Robots.txt jokertegn: jeg tilfeldigvis koste meg over 10.000 i overskudd med en robots.txt-feil!
Sist endret av vBET; 07-03-11 på 00:08.
Jeg fortalte ham på forhånd for å forenkle sin robot.txt - Jeg er ikke en ekspert, men
Jeg trodde rett utenfor balltre for å ha en så gal robots.txt ikke
lage siden. en robot.txt må være enkle, ikke overkill ....
Jeg tror jeg også nevnte for ham at det ikke var en god idé enten til
fjerne mod som det ikke ville løse problemet, fordi det
skjer hvis det begynner igjen, gjør han deretter vurdere å fjerne
mod igjen, siden han ikke løse dette første gang, det
bare gjør ikke da bare å un-installere mod uten å løse problemet.