Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: vBET Spørgsmål - Langsom Forespørgsler / Apache tråde.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default vBET Spørgsmål - Langsom Forespørgsler / Apache tråde.

Hej,

Jeg har brugt vBET i et stykke tid nu, og alt har fungeret godt,

Men for nylig på grund af øget trafik, er vBet hjælp fra 2 til 300 udgående forbindelser,

Dette er årsag til mange Slow forespørgsler skal køres, samt forårsage apache at ramme sin maksimale antal tråde.

Som i øjeblikket er sat til 256 (som bør let håndtere omkring 10 millioner hits per dag og min trafik er ikke så høj).

min hjemmeside er: cardshare.tv

Jeg har en stærk nok server (dual quad core, 24gig ram osv..)

Belastningen på serveren er meget lav, så det er ikke en belastning relaterede spørgsmål.

Im kører vBulletin 3.8.x

Jeg har også gjort det muligt fuld gæst cache & installeret andre cache instanser som f.eks vb optimere & aktiveret memcache.

-

Hej, I forlængelse af min tidligere besked,

Jeg har netop lagt mærke til at der er en fejl i vBet Funktioner -> Cache Cleaner i admincp.

Jeg tror, dette er relateret til scriptet enten ikke at opdage jeg har omdøbt admin / mod direktører (fx hard kodet), eller de er tilladelser?

Warning: require_once ([sti] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d kode på linje 9

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9

Jeg har også deaktiveret fuld gæst cache som i øjeblikket ser det ud til at gøre mere hårdt end gavn.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Update:

Jeg har formået at optimere sitet og installeret et par ting, der har rectifyed ting, så tingene kører fint nu.

Men de nævnte fejl med angivelse af den hårde kodet stien fejlen stadig eksisterer.

Også jeg tror, at måske langsomme forespørgsler forhåbentlig kunne optimeres yderligere i fremtiden.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bare slukke vBET og nulstille din server, holde vbet ud for et par dage og se, om dit forum er hurtigere.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg har en liste over tips til din - så tjek det: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Hvad med dette andet spørgsmål? Jeg kan ikke reproducere det på min test-forum, så kan du forklare, hvad jeg skal skifte (den anme af folrum / mappe osv.?)

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Den admincp & modcp mappenavne og i config.php

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Ok, så jeg vil teste det i dag, jeg forsøger at lave nogle konklusion. Thanks

Tilmeldings dato
    Maj 2010

bruger du admincp forder med andet navn eller ej? Vidste du ændre navnet på denne mappe kun i config.php eller navnet på virkelige mappe også?
    hvis ja - prøv at kopiere alle filer fra din upload / admincp mappe i din nye mappe.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Ja admincp hedder noget i retning af: HGUYFhghg78556FJF
    Dette er blevet opdateret i config.php

Jeg har også sørget for at uploade vBet filer i / admincp gik ind i den omdøbte admincp mappen.

Min admincp mappe er blevet ændret siden, før du installerer vBet.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

så prøv denne løsning - http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post6876
    bør arbejdet nu

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •