Hej,
Jeg har brugt vBET i et stykke tid nu, og alt har fungeret godt,
Men for nylig på grund af øget trafik, er vBet hjælp fra 2 til 300 udgående forbindelser,
Dette er årsag til mange Slow forespørgsler skal køres, samt forårsage apache at ramme sin maksimale antal tråde.
Som i øjeblikket er sat til 256 (som bør let håndtere omkring 10 millioner hits per dag og min trafik er ikke så høj).
min hjemmeside er: cardshare.tv
Jeg har en stærk nok server (dual quad core, 24gig ram osv..)
Belastningen på serveren er meget lav, så det er ikke en belastning relaterede spørgsmål.
Im kører vBulletin 3.8.x
Jeg har også gjort det muligt fuld gæst cache & installeret andre cache instanser som f.eks vb optimere & aktiveret memcache.
-
Hej, I forlængelse af min tidligere besked,
Jeg har netop lagt mærke til at der er en fejl i vBet Funktioner -> Cache Cleaner i admincp.
Jeg tror, dette er relateret til scriptet enten ikke at opdage jeg har omdøbt admin / mod direktører (fx hard kodet), eller de er tilladelser?
Warning: require_once ([sti] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d kode på linje 9
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9
Jeg har også deaktiveret fuld gæst cache som i øjeblikket ser det ud til at gøre mere hårdt end gavn.