Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: vBET under registrering i vB4 bruger tabeller

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Exclamation vBET under registrering i vB4 bruger tabeller

Hi

I tilmeldingsblanket på vBulletin 4.x serien vBET bruger tabeller for sproget muligheder at vælge imellem.

vB4 er bordet frit og foruden bug at den ene sprog mulighed er placeret i venstre side, hvor kun indstilling navne bør det bør ikke bruge tabeller.

Jeg kan ikke finde den skabelon, eller koden del, hvor "vbet_language_options" er defineret, så jeg kan ændre det selv.

Giv en rettelse, der ikke bruger tabeller på vB4

Mange tak

StarBuG

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi

Faktisk generation af standardsprog muligheder for registrering form er indkodet i / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php i funcition vbet_register_form_complete.

Brug passende HTML-strukturer er ikke en fejl. Det er heller ikke en problemfri da alt fungerer fint. Så jeg flytte dette til indslag anmodninger sektion.

Bemærk venligst, at det er bedst ting at bruge rigtige værktøj til rigtige job. Vi præsenterer sprogindstillinger i kolonner, og af denne borde er rigtige værktøj. Der er absolut intet galt i det, er det fint.

Også det er ikke sandt, at vBulletin 4.x er fri af borde - det bruger det meget. Bare du gå til din Admin CP og i skabeloner kigge efter <Table...

I dette øjeblik denne ændring anmodning afvises som ændring, der giver ekstra værdi. Hvis du har specifikke forslag til, hvordan du gerne vil have det vi kan overveje det igen. Stadig husk på, at passende brug af HTML-strukturer ikke er en fejl

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

99% af alle styling i brugerens frontend ikke bruger tabeller.
    I tilmeldingsformularen kun den vBET del er at bruge tabeller.
    vBulletins registreringsmuligheder er alle vist via CSS.

Udover det, er det stadig en fejl, at et sprog indstilling vises til venstre
    hvor kun titlen på den indstilling skal være.

Hvis du ikke overveje at fjerne brugen af tabeller mindst løse display spørgsmålet om
    et sprog beeing vises på venstre side under indstillingen navn.

Se her for en demo af problemet: Bei Patientenfragen.net - wir haben die Antworten registrieren

Tak

StarBuG

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk venligst, at det er vist sådan her i formålet. De fleste af brugerne bruger alle 52 sprog og ønsker at vise det i 4 kolonner, så vi vise det på hele pladsen, så den passer der.

Anyway - vi vil undersøge, hvordan det vil se ud, når det bliver kun placeres i 2. kolonne (ligesom andre muligheder og beskrivelser) og mindst vil vi give dig tips, hvordan du ændrer det

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak.

Ser frem til den rette.

Jeg er en perfektionist, når det kommer til mit fora og noget småt som dette generer mig meget

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej starBug,

Jeg har et tip til dig. Du bør sætte vores bord i <div class="rightcol"> </ div>

Hvad du skal gøre?
    1. lave en kopi af denne fil: forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

2. Find i denne fil
    PHP Code:
    function vbet_register_form_complete(&$customfields_profile, &$show) { 
    3. i denne funktion finde:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<table class="multifield group" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    og erstat med:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<div class="rightcol"><table class="multifield group" style="width: 100%" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    4. i denne funktion finde:
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table>'
    og erstatte med
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table></div>'
    EDITED
    ser godt ud nu, så vil indgå i den næste Slip

Thanks
    Senest redigeret af kamilkurczak; 10-11-1015:30.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •