Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 19

Tråd: Wiki i sub problemer med mapper

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Wiki i sub problemer med mapper

OK, jeg har en wiki i en sub mappe www.xxxxxxx.com / wiki, Mine fora er i www.xxxxxxx.com / fora.

Jeg forsøger at integrere oversættelse til MediaWiki, som deler min logon info med forummet i øjeblikket.

Jeg ser følgende BF fejl ved test:

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:16 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:17 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxx.com/wiki/?vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    Nogen ide om hvor man kan se? Jeg har læst alle forslag, du har givet til andre om hvordan man kan integrere. Problemet er, at jeg simpelthen har ingen idé om hvilken løsning jeg har brug for.

Tak

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Det er en komplet fejlmeddelelse? hvis ikke, så indsæt her en komplet én.

Du kan også optimere DB tabeller. at gøre det bare gå til din admincp-> vedligehold-> reparere / optimere borde-> chect all-> og klik på fortsætte

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af kamilkurczak View Post
    Det er en komplet fejlmeddelelse? hvis ikke, så indsæt her en komplet én.

Du kan også optimere DB tabeller. at gøre det bare gå til din admincp-> vedligehold-> reparere / optimere borde-> chect all-> og klik på fortsætte
    Det siger ikke bordet er korrupt ... det siger ugyldig SQL. Mest sandsynligt på grund af noget galt med omskriver til wiki sub dir eller en ufuldstændig integration med wiki.

Jeg er sikker på, jeg mangler noget og leder efter de skridt, jeg har brug for min integration.

Jeg får ingen fejl på dette board selv.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hallo? Dette kan ikke være så svært for jer at diagnosticere.
    Senest redigeret af Smaug; 07-10-1000:12.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Sandheden er, at det er svært at diagnosticere - der ikke er nogen fejl nummer eller fejlmeddelelse. Det er derfor, Kamil bede dig om ikke det er helt fejl kommunikere eller der var noget fjernet derfra.

Uden fejlmeddelelse, vi er blinde her ... Kan du finde mere information om det, i eksempel i logfilerne?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Også - som jeg forstår det sker kun for wiki. For normalsider ikke. Er du bruger tabelprefikset?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Også - som jeg forstår det sker kun for wiki. For normalsider ikke. Er du bruger tabelprefikset?
    Ugyldig SQL er fejlen.

Det er, hvad kom i e-mailen, jeg har ingen fejl nummer.

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx.com/wiki/vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=&vbet_outside=true&vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    MySQL Version :
    Wikien borde alle starter med "mw_", alle de andre for webstedet, ingen præfiks. Jeg kan se ovenfor, hvor det er at sige "udefra = true" to gange. Jeg vil se på omskrivninger.

Jeg kender til en kendsgerning, at min implementering var temmelig meget et gæt om, hvilke instrukser skal bruges til at integrere wiki. Hvad jeg vil vide er, hvilke stillinger af dine gælder for mig. Er MediaWiki bruge globale komplet? Jeg ved virkelig ikke, hvordan ville jeg være i stand til at fortælle det?

Tak for din tid

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

26 timer bump **********

Er der et gebyr jeg kan betale for prioriterede reaktioner?

Tak

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Meget synd for forsinkelse. Vi tager ikke betaling for prioriterede reaktioner. Vi kabine (mig og Kamil), hvor på forum på torsdag og fredag - bare ikke finde ud af, hvem vil tage sig om dette emne. Jeg tilføje nogle spørgsmål til at sætte mere lys, Kamil selv, at jeg tog denne sag ... Undskyld. Vi vil gøre det bedre næste gang. Også håber du vil være glad for at vide, at vi vil begynde at kigge efter endnu en medarbejder for kundepleje (denne weekend eller næste uge vil blive vist reklamer)

Du vil vide, at integreret mod bruger global_complete fordi siderne ikke vil blive oversat. Links med sprogkode wil arbejde, men siden vil ikke blive oversat. Hvis sådan noget sker, så vær venlig at ansøge tips til mods, der ikke understøtter global_complete. Dette kan kun ske for mods, der genererer det er egne sider helt og ignorere vBulletin arkitektur.

Om MySQL problem - vi er stadig blind. Jeg tænkte at det kunne være præfiks problem, men du ikke bruger det til vBulletin. Uden yderligere info om de spørgsmål, vi ikke er i stand til at fortælle hvad det er. Kontakt venligst med MySQL support og spørge, hvorfor dine meddelelser ikke har nogen fejl nummer eller fejlbeskrivelse. Også - har du kontrollere MySQL logfiler? Måske vil der være flere om det.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post

Du vil vide, at integreret mod bruger global_complete fordi siderne ikke vil blive oversat. Links med sprogkode wil arbejde, men siden vil ikke blive oversat. Hvis sådan noget sker, så vær venlig at ansøge tips til mods, der ikke understøtter global_complete. Dette kan kun ske for mods, der genererer det er egne sider helt og ignorere vBulletin arkitektur.
    OK, det er ikke en mod til vBulletin, er Mediawiki stå alene. Det eneste link til min fora er dette mod fra vb.org:
    MediaWiki / vBulletin Single Sign-On - vBulletin.org Forum

Fordi Jeg bruger dette mod til at "bygge bro" brugeren sessioner, er jeg stadig spekulerer på, om den globale fuldstændig er i brug, og således stadig forvirret, hvilke implementering er korrekt.

Om MySQL problem - vi er stadig blind. Jeg tænkte at det kunne være præfiks problem, men du ikke bruger det til vBulletin. Uden yderligere info om de spørgsmål, vi ikke er i stand til at fortælle hvad det er. Kontakt venligst med MySQL support og spørge, hvorfor dine meddelelser ikke har nogen fejl nummer eller fejlbeskrivelse. Også - har du kontrollere MySQL logfiler? Måske vil der være flere om det.
    Der er ingen fejl logges af MySQL, jeg bare bekræftet ved at åbne fejlloggen, der er angivet i my.cnf.

Det er et ugyldigt udsagn.

Code:
    Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
    De vælger, er mangel. Gør de tabeller og felter ser rigtigt til dig? Hvor er der vælger at blive kaldt fra?

Tak for din hjælp

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •