Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 14

Tråd: Brugere udstationering i forskellige sprog

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Brugere udstationering i forskellige sprog

Hej Kan du fortælle mig, hvis en bruger indlæg i siger hollandsk efter at have set det forum, hollandske, når jeg ser stillingen vil det være på engelsk?

Også hvor meget mere database brug eller database tabeller er der?

Er der ekstra belastning på serveren?

Er det SEO sikkert?

Kan alle oversættelser være automatisk, vil sige, at alle spanske altid se det på spansk alle russiske vil altid se det i russisk ********** etc?

Regards,
    Simon

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej, kan vBET genkende besked sprog (konfigurerbar). Så hvis brugeren skriver Hie besked i alle understøttede sprog, så vBET vil erkende sit sprog (ved hjælp af Google), og derefter automatisk uigennemsigtig det i passende bbcoder.

vBET skaber nye cache borde, men gjorde ingen ændringer i native vBulletin tabeller.

Selvfølgelig vil der være ekstra belastning - det er ikke oversat magisk

Hele oversættelsen er automatisk

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Test:
    Mit navn er Simon, jeg er ikke dum
    Original text

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg gætter så im spørger kan dette være køre uden flagene i toppen eller et valg af sprog dropdown?
    Jeg ønsker, at besøgende på mit websted til automatisk at se webstedet i deres sprog (forudsat at deres browsere er indstillet til deres lands standard) med ingen grund til at klikke på en knap eller noget som jeg ikke vil have flag eller dropdown, men i post er nyttigt, jeg har også en brugerdefineret kode bb thats analyseres ved hjælp af en separat PHP-fil med regex vil dette være et problem?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Test 2:
    Mit navn er Simon, jeg er ikke dum! redigere for dobbelt sprogtest
    Original text
    Jeg kunne godt lide denne test
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 01-10-1014:30.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Mens Jeg kan godt lide mod (godt testene Ive gjort) Jeg er bange for den støtte, responstiden er meget dårlig, jeg postet i går kl 02:14 (GMT) og stadig intet svar 19 timer senere!

Det behøver ikke give mig selvtillid til at købe.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Kom nu gutter 30hrs nu, da et svar, vil du sælge det her eller ej?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Jeg gætter så im spørger kan dette være køre uden flagene i toppen eller et valg af sprog dropdown?
    Jeg ønsker, at besøgende på mit websted til automatisk at se webstedet i deres sprog (forudsat at deres browsere er indstillet til deres lands standard) med ingen grund til at klikke på en knap eller noget som jeg ikke vil have flag eller dropdown, men i post er nyttigt, jeg har også en brugerdefineret kode bb thats analyseres ved hjælp af en separat PHP-fil med regex vil dette være et problem?
    Sidste gang for at spørge så jeg plejer gider at købe dette, men installere en simpel Google-udviklere jQuery version ved blot at oversætte sider!

Vær venlig at besvare mine querie ovenfor, og de følgende, hvis muligt:

Jeg har vbseo og vbseo sitemap er der noget ekstra jeg skal gøre efter at købe denne mod (i betragtning af at jeg nogensinde får et svar her) at sørge for alt virker?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Bemærk venligst, at vores service ikke er 24 / 7. På hverdage er vi hver dag. I weekenderne normalt også stadig det kan være ikke så ofte. Også vi har kunder fra hele verden, så nogle gange svartid påvirkes af tidsforskellen (sædvanligvis vi sove om natten ).

Sorry for denne sene svar. Bemærk venligst, at Kamil (vores personale fyr) er lige kommet tilbage fra ferie, så siden mandag vil vi gå tilbage til en bedre responstid

Også i dette tilfælde - jeg bare gå glip af dit spørgsmål, fordi det var braklagt med test besked. Da jeg kom her, så jeg kun teste og satte ikke fokus på meddelelsen, før det (begge blev sendt minut efter minut). Beklager - det var min fejl. Selv nu var jeg forvirret, hvad det handler om, og var kommet tilbage til begyndelsen af denne samtale at finde ud af, hvorfor du skriver om omkring 30 timer, da jeg var her i går og der var intet stilet til mig. Nu ved jeg, at der intet var, hvad jeg lagde mærke til - jeg savner din besked vildlede ved braklægning test besked. Endnu en gang skal du tage min undskyldning.

Besvarelse af det spørgsmål, kan du helt deaktivere flag og satte mulighed for at omdirigere brugere automatisk til deres sprog basere på deres browser indstillinger (vBET anvender headere sende via browseren for det). Alligevel er det ikke anbefales:
    1. Som standard Google vil ikke se dine ekstra sider. Det vil, hvis du tilføje dem til sitemap. Hvis du ikke vil gøre dette, så disse sider vil ikke blive indekseret, så vil du ikke få yderligere trafik fra nye steder - folk vil simpelthen ikke finde ud af om det
    2. Brugerne kan komme fra ikke deres computere. Dvs. hvis en person er fra Polen, men vil gå til dit forum fra nogle internet cafe i England, så browseren vil fortælle vBET, at sproget skal være engelsk. Ved at deaktivere flag, som du ikke vil give brugeren mulighed for at ændre sproget.

Brugerdefineret bbcoder bør ikke være noget problem, hvis de virkelig er bbcoder. Vi havde allerede problemer med en MOD der blev ved hjælp af deres egen "bbcoder", men spørgsmålet var, fordi de i virkeligheden ikke bruge bbcode - bare en tekst, som de parset selv. Bemærk venligst, at BBCode ikke bare er en tekst i [] analyseres af regulære udtryk. BBCode er særligt mærke, der er registreret i vBulletin motor og det analyseres af vBulletin motor (du er nødt til at plugin til passende kroge). Hvis du ikke bruger det på den måde, så du virkelig ikke har BBCode, bare særlige mærke, der er anerkendt af din kode. I sådanne tilfælde kan du have spørgsmål. For i så fald er det ikke BBCode, så det vil ikke være analyseres af vBulletin, og hvornår lang BBCode vil blive fortolket, vil det få teksten til at oversætte med dine specielle mærker, som ikke er bbcoder selvom der er inde i [] (fordi vBulletin ikke kunne genkende det, så bare lade det) - så denne tekst vil blive sendt til at oversætte, og Google kan bryde dine specielle mærker (dvs. ved at sætte mellemrum før lukketid]).
    Senest redigeret af vBET; 02-10-1022:47.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Sidste gang for at spørge så jeg plejer gider at købe dette, men installere en simpel Google-udviklere jQuery version ved blot at oversætte sider!

Vær venlig at besvare mine querie ovenfor, og de følgende, hvis muligt:

Jeg har vbseo og vbseo sitemap er der noget ekstra jeg skal gøre efter at købe denne mod (i betragtning af at jeg nogensinde får et svar her) at sørge for alt virker?
    Jeg var lige besvare dit spørgsmål da du skrev denne her

Du kan også integreres med Sitemap Generator, at have webadresser til oversatte sider i sitemap. Det er ikke nødvendigt (hvis du har flag, vil Google finde disse sider alligevel, alligevel kan det tage mere tid i sådanne tilfælde).
    Senest redigeret af vBET; 02-10-1023:12.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •