PDA

View Full Version: vBET 4.2.3 omlagt



vBET
30-06-10, 07:29
Hej alle.

På grund af nogle ekstra feature anmodninger vi nødt til at ændre datoen for 4.2.3 løsladelse. Vi var ved at forberede den til næste uge, og det kunne være frigivet som det er nu. Alligevel fik vi værdifuld feedback om mulige forbedringer i Full Fil Cache til gæsternes funktionalitet, såsom: Sluk for normale sider, lynlås indhold lagret på disken, planlagt opgave rydde gamle ondt filer.

Vi besluttede, at det vil være bedre til at frigive 4.2.3 med disse ændringer indgår. Så vi vil ikke være i stand til at levere den i første uge af juli. Beklager ulejligheden, men denne omlægning vil give en bedre løsning for vores vB4 brugere:)

Kolbi
30-06-10, 08:47
Hej, jeg tror, det er ikke noget problem. Ser frem til den næste version! Hilsen VLT. med statistikker, som er oversættelse bruges, og hvor ofte?

vBET
30-06-10, 09:52
Vi har ikke planer om at tilføje statistikker er det i næste udgivelse.

bhanuprasad1981
30-06-10, 18:48
håber at få fingre i det snart;)

linuxtuts
02-07-10, 02:08
Store nyheder vBet! Tak, fordi min fejl med at oversætte artikler kom tilbage efter opgradering til en eller anden grund.

Tak,

vBET
02-07-10, 22:26
Store nyheder vBet! Tak, fordi min fejl med at oversætte artikler kom tilbage efter opgradering til en eller anden grund.

Tak,

Beklager, men jeg forstår ikke den besked. Er du tilfreds, eller du har nogle fejl efter opgradering? Og hvordan kunne du opgraderer til 4.2.3, hvis det ikke findes endnu? Er dine oplysninger egentlig handler om 4.2.3?

linuxtuts
07-07-10, 05:13
Nej, jeg talte om min vBulletin opgradering til version 4.0.4 PL1 Mate.
"Great news", var den kommende udgivelse ..:)

Tak,

bhanuprasad1981
20-07-10, 16:55
alle opdateringer: D

vBET
20-07-10, 19:27
Jeg er lige kommet tilbage fra ferie, så først nødt til at håndtere alle spørgsmål og derefter opdatere tidsplan:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1