PDA

View Full Version: Afvist En anden visning



CThiessen
06-11-09, 14:26
Hej, jeg er nu den første posthuset eller på et andet sprog blev påbegyndt. Ikke alle medlemmer har læst meddelelserne og forstået symboler. Jeg vil gerne oversatte tekster i en anden repræsentation. 1. Den oprindelige sekunder Oversættelsen - med flag, kan sættes i kontrol med mulighed for om den oprindelige eller bare vil altid se når du trykker på ikonet. Tak Christian

vBET
06-11-09, 14:39
Stor nyhed er vBET er fuldt konfigurerbar:) Så alt hvad du behøver at gøre er at finde i dit Admin CP skabelon opkaldt vbenterprisetranslator_inpost_translate og foretage alle ændringer, du har brug for:) Det spiller som eksempel sig selv, så det burde være nemt:)

dai-kun
07-11-09, 10:12
Jeg kan godt lide denne idé. Nogle gange Jeg ved ikke engang, hvad sprog flaget tilhører.

En anden note, kan vi vbet skabeloner grupperet sammen? tak!

vBET
08-11-09, 01:43
Jeg kan godt lide denne idé. Nogle gange Jeg ved ikke engang, hvad sprog flaget tilhører.

En anden note, kan vi vbet skabeloner grupperet sammen? tak!

Under billede ">" du har beskrivelse, hvorfra, hvortil. Det anbefales ikke at sætte det i rå tekst - i så fald Google vil bruge denne tekst i indekseringen, og det vil være synlig i RSS - og det er ikke pointen. Pointen er at læse beskeden på dit sprog. Er det virkelig vigtigt, jeg som budskab, den blev skrevet? Du ved, at i nogle andre hat jeres. Og du kan tjekke det, hvis du ikke genkender flaget, hvis du føler, at det er vigtigt for dig.

Som det blev beskrevet - du kan ændre skabelonen til hvad du vil, men vær opmærksom på, at sige nogle RSS-kanaler viser kun 2 første sætninger. Er det virkelig godt at vise, at der noget tekst fra skabelon, eller er det bedre at vise tekst fra post? ...

Hvad mener du med gruppering skabeloner?

dai-kun
08-11-09, 03:07
Hvad mener du med gruppering skabeloner?
Opret plugin:

$ Kun ['vbenterprisetranslator'] = $ vbphrase ['vbenterprisetranslator_menu'];

Gruppering op skabelonerne i redigere skabeloner, så der ikke er for mange opført indtil du brug for at redigere dem, hvilket så du udvide dem.

vBET
08-11-09, 03:52
Intet problem - vil indgå i næste version:)

vBET
17-11-09, 13:26
Det ser ud til at der kan være lille problem;) vBulletin tillader at gruppere skabeloner kun for stilarter. Så for at stille til rådighed for gruppen skabeloner er det nødvendigt at flytte den i separate style fil. Ved afslutningen for dig betyder det flere skridt for at gøre under installation og opdatering af produktet (stilarter skal installeres separat).

I dette øjeblik vi tror, at det at lave opdateringer så nemt som det er muligt det mere vigtigt, fordi denne gruppering ting er kun kosmetisk ændring, der ikke har nogen indvirkning på forum brugerne.

Brurcilminula
20-11-09, 21:18
Kunne ikke finde en passende afsnit, så jeg skrevet her, hvordan du bliver en moderator til dit forum, der har brug for dette?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1