PDA

View Full Version: Løst Lad afsnittet titlen uden at oversætte CMS



trevis
28-05-10, 04:12
Jeg har oprettet et afsnit om brug af CMS-tilstand Fordi de ikke vil have navnet på det afsnit, der skal oversættes.

Ingen entanto aconteceu que o nome da seção na sidebar ficou correto (original), mas na parte de cima (Hjem -> Artikler -> Sektion) teksten blev oversat som ikke ønskede.Det er let på løse dette problem?

vBET
29-05-10, 01:51
Kan du venligst give os URL til den nøjagtige placering, så vi vil være i stand til at se den, og kontrollere html output?

trevis
29-05-10, 03:18
Brug venligst fuld skærm: ScreenToaster - Lad sektion titel uden at oversætte CMS screencast (http://tiny.cc/zfj0e)

vBET
31-05-10, 09:09
OK, jeg ser det. Og i Navbar anvendes den samme værdi som i menuen til venstre?

trevis
31-05-10, 12:45
OK, jeg ser det. Og i Navbar anvendes den samme værdi som i menuen til venstre?
Ja, http://trevis.com.br/navbar-oracle.png

vBET
31-05-10, 17:58
Nej - det er ikke det samme. Som du ser her, at du ikke har ikke oversat området ... Venligst sæt heller ikke oversat område for tekst i Navbar:)

trevis
31-05-10, 20:05
Og hvordan gør jeg det?

vBET
31-05-10, 20:41
Vi bruger ikke vB CMS for meget her - det er spørgsmål til VB holdet. Generelt - hvorfra der er taget de værdier, som er vist på din skærm skudt? Hvordan har du indstiller den? Disse værdier er sat et eller andet sted så finde det sted, redigere det og omfatter indersiden af ikke oversat området.

vBET
10-06-10, 15:53
Intet svar - anses for løst. Bemærk venligst, her i tilfældet, hvis problemet stadig eksisterer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1