PDA

View Full Version: Øget min indtjening fra $ 20 / dag til op til $ 200 / dag



contemptx
18-05-10, 21:49
Jeg må sige, at im meget imponeret over, hvad vBET har gjort for mit forum.

før mit forum var temmelig populær, men da installere vBet alt er gået fra styrke til styrke

Forbedringer:

Indhold indekseret af Google = X52 ..
før jeg havde noget i retning af 12.000 URL'er indekseret i Google, nu har jeg mere end 130.000 & stadig klatring!

Søgeord Placeret:
På grund af det øgede indhold Google har samlet op, min rang har og fortsætter med at klatre.

Trafik / Indkomst:
Den afsmittende virkning fra flere sprog, mere indhold, øget rangerer har haft en awsome indvirkning på min trafik, som igen har vendt mit forum omkring fra at gøre $ 20 om dagen indkomst op til et gennemsnit på omkring $ 100 til endnu nogle dage at ramme 200 dollar om dagen indtægter.


Jeg vil anbefale dette til alle seriøse omkring deres forum, og jeg vil helt sikkert være at købe yderligere tilladelser til at installere på mine andre fora.

Min eneste negative for addon er, at på et stort forum det kan være CPU-intensive, især vbenterprisetranslator_seo.php

Så hvis der kunne optimeres yderligere så ville jeg være en glad mand,
Men CPU, at det ikke bruges, er ubetydeligt, hvor meget dette vil drive dit forum fremad.

Jesh
19-05-10, 20:43
Websted link, please.

mario06
30-05-10, 07:26
link tak?!?

contemptx
07-06-10, 14:13
Jeg undskylder for forsinkelsen i svaret, været væk i et par uger.
det pågældende sted er: CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox (http://www.cardshare.tv)

steve
08-06-10, 13:19
Jeg undskylder for forsinkelsen i svaret, været væk i et par uger.
det pågældende sted er: CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox (http://www.cardshare.tv)

Dit websted er blevet vist en travl besked til den seneste time: forvirret:

Hvad mod bruger du til at låse gæster, når belastningen er høj?

raymond
23-06-10, 14:00
I min erfaring, er det ikke let at tjene (AdSense) penge via forum.
Er dine adsense reklamespots få høj CTR?

nectons
13-05-11, 10:54
Virkelig godt. Bravo til udviklerne. Jeg vil sikkert installere det igen! :)

kamilkurczak
13-05-11, 16:27
Deres velkomst:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1