PDA

View Full Version: Løst Problem med "Post Thank You Hack 7,82"

trevis
08-05-10, 21:35
Hej!De "Post tak Hack 7.82" fungerer ikke, hvis besøgende får vist webstedet på et andet sprog end standard.Er der en måde at løse dette problem? : forvirret: tak, Rafael.

trevis
08-05-10, 21:51
Jeg har tilføjet linjen "post_thanks.php" i afsnittet "Ignore URLs" men det stadig virker ikke. Jeg ser at URL-adressen ikke længere indeholder sprogoplysninger, men stadig ikke virker.[] s.

vBET
08-05-10, 21:57
Giv mig URL - Jeg vil se det.

trevis
08-05-10, 22:11
Meget mærkeligt... i Chrome værker i alle sprog, men ikke i IE. Er der forklaring på dette?Hjemmeside: Mandela Community-The Front Page (http://www.mandela.org) jeg vil give dig et login for at teste for PM

vBET
08-05-10, 22:52
Beklager, men den side, du gav mig oversætter. Giv præcise link, som vil gå ned efter oversættelse ligesom du beskrev det - jeg er ikke bekendt heks mod, du beskriver, så jeg har brug for nøjagtige sted.

Om IE og andre browsere: VB har specielle blokke af kode for »særlige« browser;) Så ja - noget andet kan ske for IE.

trevis
08-05-10, 23:10
Denne besked er skrevet på portugisisk (http://www.mandela.org/showthread.php?t=8) følger en billede. http://www.mandela.org/tks.jpgEu jeg ikke kan vedhæfte billeder i dette forum...: ()

vBET
08-05-10, 23:21
Bekræftede også arbejder under Opera.

Jeg kan se at spørgsmålet under IE - siden er genereret godt, men scripts til at tilføje / fjerne tak fungerer ikke korrekt. Jeg kan se, at der sker noget, så browseren se scripts - sandsynligvis det går ned på serversiden.

Kan ikke sige noget præcist uden mulighed for at skrive nogle logs og analyserer disse. Venligst PM mig adgang detaljer til din FTP.

Hvis du ønsker at inverstigate det selv dengang som hint jeg vil tilføje, at når du giver tak derefter på serversiden det anvendes fil post_thanks.php og kode vurdere anmodningen er i dette, hvis blok:

if ($_REQUEST['do'] == 'post_thanks_add')

vBET
15-05-10, 00:49
Enhver feedback? Kan spørgsmålet lukkes?

trevis
15-05-10, 01:01
Enhver feedback? Kan spørgsmålet lukkes?
Jeg vil arbejde på det i denne weekend, giv mig et par dage mere ... venligst. [] S!

vBET
15-05-10, 01:04
Intet problem - vi kan tilbyde dig støtte på dette område, hvis du ønsker:)

trevis
15-05-10, 01:11
Ok! Du er fantastisk ****** mangler et par detaljer til min side, der opererer i produktionen mode:)

vBET
20-05-10, 17:18
Blot for at kontrollere, fordi det er svært at holde synkronisering mellem indlæg og PMS (masser af kunder). Er problemet er løst eller stadig er om bord?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1