PDA

View Full Version: Løst Større fejl forårsager vBulletin forsiden til at standse arbejdet

Jesh
07-05-10, 04:25
Software: vbet, vb 4.0.3, vbseo RC3

fora blokke er på, og én blok er nyeste blogs.

Nogen foretaget 3 blogs på andre sprog så engelsk, som er standard.

Boom. Hovedforum side med blokke vil ikke indlæse.

Jeg er 100 procent det er vbseo. Handicappede vbseo og alt var ok. Vendte det igen og handicappede forum blok og det virkede. Tændt forum blok og det standsede i orden. Slettede blog blok og det virkede igen.

På ****** nu ked af, hvis budskab er sjusket.

vBET
07-05-10, 10:31
OK - vbseo eller vbet? ;)

Og for at være klar over problemet - side, som har blog blok viser titler på andre sprog pauser - at hvordan kan gengive det?

vBET
07-05-10, 13:05
OK, vi korrigeret det - det vil indgå i næste udgave:)

Jesh
07-05-10, 14:42
OK, vi korrigeret det - det vil indgå i næste udgave:)

Beklager Michal var at skrive på en mobil, så det var svært at forklare tydeligt. Havde at gøre med "Seneste Blogs" på forum blok, der indeholder en oversat header.

Jeg kan se du nævnte det blev opdateret, så spørgsmålet er lukket.

Tak!

vBET
07-05-10, 15:13
Ja - vi var i stand til at reproducere det med 'seneste Threads' blok, men årsagen var samme (langtitle), så det løser også andre blokke. Hvis vi tager fejl - bare lad os vide - Jeg vil genåbne sagen og undersøge det igen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1