PDA

View Full Version: Annonce på forskellige sprog



hotslot
29-04-10, 03:12
Hej, Er der nogen muligvis måde at have forskellige bannere eller links per Sprog landing stedet?

Jeg får en masse nye hits fra et fremmed land, og der sprog, men de kan ikke forstå min annonce. Er der nogen måde at skifte bannere pr sprog landing plet på min hjemmeside?

vBET
29-04-10, 22:05
Først kan du bare bruge Google AdSense - det vil vise reklamer appropriatelly til aktuelle side sprog.

Hvis du ønsker at gøre dette manuelt tou nødt til at redigere dine skabeloner og på steder, hvor du har banner tilføje betingelser kontrollere, hvad der er værdi af $ _REQUEST ['sprog'] - på denne måde kan du indstille forskellige bannere for forskellige oversættelser.

hotslot
29-04-10, 23:45
Vbet tak for hjælp indtil videre ..

Google annonce forstand er ikke en god mulighed for det, vi annoncere.

Hvordan kan man gå om redigering af skabeloner i dette?

Kan jeg få et eksempel på koden eller noget?

hotslot
30-04-10, 17:19
Kan jeg få et eksempel på koden eller noget tak, jeg vil forsøge at finde ud af det.

vBET
01-05-10, 12:16
Kan jeg få et eksempel på koden eller noget tak, jeg vil forsøge at finde ud af det.

Dette vil blive vist kun på oversatte sider:


<vb:if condition="$_REQUEST['language']">
THIS IS ONLY ON TRANSLATED SITE
</vb:if>


Og her eksempel hvis du ønsker at adskille 1 sprog:


<vb:if condition="$_REQUEST['language'] == 'pl'">
THIS IS ONLY ON POLISH TRANSLATION
<vb:else />
THIS IS EVERYWHERE ELSE
</vb:if>


Og her eksempel hvis du ønsker at adskille mange sprog:


<vb:if condition="$_REQUEST['language'] == 'pl'">
THIS IS ONLY ON POLISH TRANSLATION
<vb:else if condition="$_REQUEST['language'] == 'ar'" />
THIS IS ONLY ON ARABIC TRANSLATION
<vb:else if condition="$_REQUEST['language'] == 'de'" />
THIS IS ONLY ON GERMAN TRANSLATION
<vb:else />
THIS IS EVERYWHERE ELSE
</vb:if>

StarBuG
15-05-10, 22:26
Thanks mand.

Præcis hvad jeg ledte efter:)

Kolbi
16-05-10, 19:09
Tak:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations