View Full Version: Løst vBET kun virker, når CSS gemmes som fil
Hi
Når jeg skifter fra lagre CSS som filer til Database,
så er ingen stil er brugt, når du ser den oversatte forum
StarBuG
Mit problem er den anden vej rundt ...
Hi
StarBuG
Kan du give mig URL til side hvor jeg kan se det (kan teste eksempel). Hvis det er problem, så bedes du ændre din indstilling til brudt en, generere brudt side (nogle små én), sætte indstillingerne tilbage, så dit forum vil være fint, og send os HTML-output fra denne brudt side. Sandsynligvis vil det være nok til at diagnosticere, hvad der sker:)
badawidollah
05-04-10, 03:26
Hi
StarBuG
Jeg bruger CSS som filer til database for
mit forum kører godt.
** Gøre u betyde for filecache?
Ingen reaktion - formodes, at problemet er løst. Lad os vide, hvis ikke - vi vil genåbne denne fejlrapport.
Hej,
Jeg fik et samme problem også!!
Når aktiveret "Brug fuld fil Cache For gæster" i vBET og "Butikken CSS Stylesheets som filer" i vBulletin.
derefter Hvis opdatering typografien vil forårsage CSS filnavn blevet ændret og fjernet den gamle CSS fil ved vBulletin,
men cachen for vBET stadig bruger gamle CSS-fil, så vil bryde typografien hjemmeside!!
Sorry for min dårligt engelsk.
Åbn ny tråd til dit problem, og blot kopiere din meddelelse. Denne tråd er for StarBug (forfatter). Kort - lige flush din gæst Cache efter CSS stil eller Kontroller gamle stil filen stadig findes. Hvis du har brug for mere hjælp - venligst åbne egen tråd:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):