View Full Version: PHP Advarsel: preg_replace (): /e modifier er ikke længere understøttes, skal du bruge preg_replace_callback
Hjælp 2.4. fejl pastebin .com/T6zMP1Uv
Også jeg så rapporter andre fejl? Kan du ikke summen af dem alle op i en patch opdatere, så jeg vil ikke komme ind i en anden fejl efter dette?
Jeg har brug for dette mod indtrængende til mit projekt.
Kan du hjælpe sir?
Jeg er også meget interesseret i at vide, hvilket mod du har brug for: - Du er kun tilladt at sende url-adresser til andre websteder, efter du har lavet 15 indlæg eller mere.
Dette er allerede korrigeret i den betalte version. Snart vil vi gøre udgivelse af gratis version og dette problem vil være væk.
Dette er allerede korrigeret i den betalte version. Snart vil vi gøre udgivelse af gratis version og dette problem vil være væk.
Har du fået en tidsramme for det? Taler vi om en uge? en måned?
Også et andet spørgsmål,
Du tilbyde nogen form for returret, hvis vi prøve den fulde version, og det ikke fungerer korrekt?
De ændringer, der allerede er i kode, klar til at blive udgivet som helst. Det er bare spørgsmål om prioriteringer - i dette øjeblik, nogle mere vigtige ting, der tager vores tid. Så måske vil vi frigive i dag, måske i næste uge.
Der er ingen returret for betalt version - du kan teste det her med fuld kapacitet, så du ved, hvad du køber. Enhver returret ville frygtelig komplicere licenser. Når du køber Windows, skal du købe Windows - simpelthen. Samme med din. Masser af udbydere, der gør det muligt at bruge prøveversionen, men når du køber, du køber. Vi giver dig fuld live-version på vores forum, for at kontrollere, hvordan det virker.
De ændringer, der allerede er i kode, klar til at blive udgivet som helst. Det er bare spørgsmål om prioriteringer - i dette øjeblik, nogle mere vigtige ting, der tager vores tid. Så måske vil vi frigive i dag, måske i næste uge.
Der er ingen returret for betalt version - du kan teste det her med fuld kapacitet, så du ved, hvad du køber. Enhver returret ville frygtelig komplicere licenser. Når du køber Windows, skal du købe Windows - simpelthen. Samme med din. Masser af udbydere, der gør det muligt at bruge prøveversionen, men når du køber, du køber. Vi giver dig fuld live-version på vores forum, for at kontrollere, hvordan det virker.
Kan du kontakte mig på e-mail jeg sende dig en PM når du gør slip fix version? Vi har brug for dette hurtigst muligt. Tak, sir.
Ny udgivelse af gratis version er tilgængelig på www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=232456
Nyde! :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):