PDA

View Full Version: Løst Sikkerhed Problem med admincp links



moman
22-01-10, 04:48
Jeg har. Htaccess beskyttelse på min admincp mappe. Men når adgang til den med en lang parameter i URL'en (dvs. site.com / pl / admincp /) så, at adgangen er omgået! Dette ligner en temmelig alvorlig sikkerhedsrisiko, hvis det er virkelig en fejl.

Også, hvis mit forum er oversat, så min admincp links omfatter sproget paremeter eller anden grund, de ikke før.

vBET
22-01-10, 19:07
Så tilføjer beskyttelse også for oversatte admincp webadresser, eller endnu bedre - omdirigere i htaccess oversat acmincp webadresser til normale.. Dette vil tvinge kommer til at admincp på normal vis, og din sikkerhed vil arbejde. Dette er specifik løsning bruges til dit forum - venligst vedtage det til de faktiske indstillinger:) Hvis du har brug for hjælp til dette - du vise mig dit faktiske htaccess-fil..

Hvis du ikke ønsker at have URL sporing arbejder for admincp bare bruge "Ignorer URL'er 'muligheden. Personligt mener jeg, at det ikke er nødvendigt overhovedet - når du går til admincp du ikke gøre det fra oversat side, og selv om, så kan du manuelt ændre URL-adressen. Anyway 'Ignorer URL'er' vil holde et link du vil have ud af oversættelse tracking.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1