PDA

View Full Version: Google E-mail



Michael
19-01-10, 23:10
Mit navn er Adam Feldman, og jeg er product manager hos Google. Jeg kan se, at du har tilmeldt dig en nøgle til Google AJAX API nogen tid siden, og at du har en hjemmeside eller et program gør brug af denne nøgle i server-side (RESTful) anmodninger.

For at hjælpe med at forhindre legitime forespørgsler, der stammer fra en enkelt IP adresse fra at blive klassificeret som automatiserede forespørgsler, er vi nu tilbyde en ny URL-parameter, der kan bruges til at identificere slutbrugeren har anmodet om forespørgslen. Du husker, at vores Vilkår for brug kræver, at alle API anmodning ske på vegne af en slutbruger handling, og denne nye parameter, bør »userip ', indgå med alle server-side anmodninger om at hjælpe med at sikre, at dit forbrug af API ikke er fejlagtigt identificeret som misbrug.

Er dette tilføjet i vbet?

Thanks

tavenger5
19-01-10, 23:47
Jeg har lige fået den samme e-mail. Siden passerer IP er en ny funktion i API'et, jeg tvivler på det er inkluderet i vBET endnu.

bhanuprasad1981
20-01-10, 06:09
Også jeg fik denne e-mail, hvad skal jeg gøre?

vBET
21-01-10, 12:58
Det er ikke medtaget - vi er ikke i stand til at forudsige fremtiden, og tilføje noget, hvad der var ikke eksistere i den tid af produktionen;)

Hvad du skal gøre - bare vente på nye udgivelse, vil vi støtte den der:) Der er ingen hastværk - det er ikke påkrævet.

ALEX
25-03-14, 09:38
Det er virkelig et godt tegn, for at få Google mail i forbindelse med udgivelse af din konto.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1