PDA

View Full Version: Installation tjeneste



brubros
24-09-11, 02:06
Hvordan kan jeg købe installationsservice at have nyeste version af vBET installeret på toppen af min eksisterende licens? Undskyld, at jeg glemmer hvordan dette opnås igen, men min hukommelse svigter mig!

r.dziadusz
27-09-11, 09:39
Du kan købe integration / instalation service fra dette link Integration tjeneste (http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=integration), men hvis din licens ikke er udløbet, kan du downloade nyeste udgivelser gratis, og installere dem som det siges i readme.html fil, du også kan spørge os om hver eneste problem

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1